AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.854

Sådär nu ska ljudet uppgraderas!

pe
100
perreeeee
Bmw 320da touring -13
Äntligen! Var på soundpressure i vallentuna idag och la en beställning på en 2-din7" skärm och ett nytt framsystem. Funderar på att byta de bakre högtalarna oxå beroende på hur framsystemet låter.....men de trodde att det skulle räcka med ett riktigt bra framsystem...visar sig. Allt borde vara installerat veckan efter påsk om allt går som det ska:)

Är det någon som har någon erfarenhet av grabbarna och grejorna de säljer på soundpressure?

Länk

Har haft 3 digital designs 10:or från dom och allt var kanon, dock så har jag inte haft någon personlig kontakt med dom så.
ka
183
kallevh
320 I-98
330 ci cab -02
SAAB 9-5
Perreeeee är du nöjd med sakerna du köpte..funka det? som det ska
pe
100
perreeeee
Bmw 320da touring -13
Hej! Jag kom tyvärr aldrig så långt att jag fick grejorna. Först var de restade, Sedan drogs de tillbaka av leverantören pga brusljud mm? Så vi höll på att strula lite fram o tillbaka i ett par månader tills jag tappade sugen. jag beställde därimot en annan dvd/gps därifrån som jag monterade in i min vw transporter. Den var rätt okej. Kvalitéts mässigt så nådde den inte riktigt ända fram. men den var ju roligare en än gammal blaupunkt cd:)
ka
183
kallevh
320 I-98
330 ci cab -02
SAAB 9-5
Ok jag med har beställt saker där i från men bara strul en så länge.en dagen har dom alla saker hemma ,nästa dag har dom inte allt hemma ? fan jag har redan betalt :(
pe
100
perreeeee
Bmw 320da touring -13
Hmm trist:( De verkar vara en aning struliga. Jag hade lagt en 500 hundring i handpenning på grejorna. Men när det rann ut i sanden så rann även den ut i sanden. Jag har iof inte orkat att dra förbi för att hämta den heller.
Men jag tror inte att du behöver oroa dig. De verkar vara sjysta killar ändå, bara en aning många bollar i luften:) Hoppas att du får grejorna och Lycka till.
Ps skulle vara kul om du återkom och berätta hur historien slutar:)

Må så gott/ Perre

ka
183
kallevh
320 I-98
330 ci cab -02
SAAB 9-5
Ja det ska jag göra :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.