|
|
|
|---|---|
JanE |
Sv Bilgruppen i Sthlm, hur är dem? Är det ett juste ställe. Har nån erfarenheter av dem öht! Tacksam för svar! Janne |
|
Jag bor i närheten och har varit där någon gång men inte allvarligt funderat på att köpa någon bil. Jag tycker att de ger ett förhållandevis seriöst intryck men det är ju i sig ingen garanti för att bilen du köper är felfri. Tvärtom rekommenderar jag som vanligt en kritisk blick, kallt huvud och ett m-test om det blir allvar. Ta gärna med en kunnig kompis som "djävulens advokat", det brukar vara bra. My Bimmer is my mistress |
|
|
Hej För ca 2 år sedan var jag där och tittade på en 525á, de verkade seriösa och ärliga även priset var logiskt. Men som sagt vi köpte inte den bilen av andra orsaker. Mvh / Wallace |
|
|
Är det lignagatan på söder? maila gärna mig om du vill höra mina åsikter. Lämpar sig inte för tryck.... fyrhjulsdrift är roligast! |
|
JanE |
Tjena Styrman 1! Har du lite juste info ang Sv Bilgruppen, kom gärna tillbaka med det. Då har på tele gett ganska bra för min bil så man blir ju sugen på byte? Men är dem inte justa så blir man ju lite byxis!! Janne |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.