|
|
|
|---|---|
|
Finns det något företag i Linköping/Norrköping som foilerar bilar? Vill foliera mina fönsterlister i blanksvart. | |
|
Hej Har du som jag, Kromade lister runt fönsterna? Jag kommer att byta ut dem mot svarta fönsterlister då jag från och med nästa veckan kommer ha en svart grill... Kolla här: Länk Är ett rätt grisigt pris men fungerar ju om du inte hittar några som folierar //Christian |
|
|
9600 kronor sedan tillkommer demontering och montering. Har endast hittat brand factory som foilerar men dem svarar ej på mail. Ska försöka ringa dem. |
|
| Foliera? Varför lackerar du inte listerna? Det kan inte kosta mer än någon tusing eller så om du plockar den, tvättar och maskerar själv. | |
|
Bättre att foliera. Vi (sonen) gjorde så på vår 330. Blanksvart blev riktigt snyggt. Och skulle man vilja ta bort det så är det lätt. Funkar ju sämre med lackat. |
|
|
Lasse: Det är ej dyrt att lacka dem men ett helvete att demontera. Särskilt de smala har läst flera som de gått sönder för eller att de blivit böjda. Ingen som vet någon i östergötland som foilerar? |
|
|
Kolla med Maria som har en Z4M. Hon finns här på AP. Byta upp sig? Till vad då? |
|
| Aha, jag förstår. Tack för tipset, man lär sig något nytt varje dag. :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.