|
|
|
|---|---|
|
Halloj vänner i forumet, Undrar över ett par saker gällande mittarmstöd fram till en E46 touring -04. Har hittat ett som jag lurar på att köpa. Det jag vet om armstödet är att det sitter på en cab idag. Någon som vet om det passar på min bil? Min andra fråga är att det benämns som armstöd +DFR. Vet någon möjligtvis vad en "DFR" är? Jag hoppas att det är kåpan som löper ovanför kardantunneln, vilket isåfall innebär att det är komplett. Tacksam för alla svar! Mvh/Peter | |
| Jag har också eftermonterat ett armstöd i min 320 sedan. Cabben har en annan konsoll(tror jag) som armstödet ska fästas i. Sjävla armstödet är det "dyra" att köpa till, konsollen och lite skruvar kostar inte så mycket på BMW. | |
|
Hej du! Tack för ditt svar! Då är jag med! Om jag förstod dig rätt så tror du att armstödet är det samma, men kåpan längs kardantunneln skiljer sig? Nån som har koll på om sedan och touring har samma? Tack på förhand! MVH/Peter |
|
|
sedan och touring bör ha lika, jämför orginalnummer via realoem.com? DFR - ingen aning. Det jag kommer att tänka på är dryckesförvaring. Det finns ju ett tillbehör "mugghållare x 2 + myntförvaring" som kan monteras. Men denna gissning känns väldigt långsökt! Mvh Henrik. |
|
| Jag är nästan säker på att armstödet passar, alltså själva kudden. Konsollen(kåpan längs kardantunnel) från en coupe passar troligvis inte på en touring. | |
| Det lättaste är att ringa till BMW och fråga om armstödet passar. | |
|
Hej på er! Tack för erat engagemang i frågan! Till 99% sannolikhet passar inte kåparn. Det finns två olika typer på realom, en för coupé och en för resterande karosstyper. Tyvärr:( Aja, nån gång i framtiden springer man på rätt! (Eller så har jag bytt bil innan;) Ha det gott! Mvh/Peter |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.