|
|
|
|---|---|
|
Värmeslingorna i mina säten är trasiga. Fick prisuppgift från BMW; hutlösa 615 för en värmeslinga (Länk. Eftersom 3 av 4 slingor är trasiga är detta inget alternativ för en 20 år gammal bruksbil. Känner någon till om det finns värmeslingor att få tag på på annat vis för montering under tygklädseln. Jag är inte intresserad av 12V värmedyna som spänns på utanpå stolen. Mvh Henrik. | |
|
Hör med tex AD eller mekonomen eller någon som säljer reservdelar, de har haft sådant förut, för ett par år sedan åtminnstånne. De klistrar man på baksidan av klädseln och ser orginal ut när det är monterat! Vänligen- Stefan |
|
| 615, hutlöst? Till min Passat ca 6000:- | |
|
Drygt 600 får nog anses som bra pris. Jag rev ut ett par värmedynor ur självplocken på en skrot för många år sedan (en VAG-bil). Det gick på ett par hundringar minst om jag minns rätt. FP |
|
|
Bra pris men mycket pengar för enkel konstruktion. skroten verkar endast sälja hela stolar (dyrt), annonsörerna på autopower/blocket som "skrotar" bilar verkar vara mer sugen att sälja en hel stol. tack för svaren, MECA hade en sats med två lappar á 37 x 37 cm fär 299:- Det känns överkomligt. Mvh Henrik. |
|
|
Bra pris. Hoppas det inkluderar temperatursensorn (NTC-resistor) så att regleringen funkar. Även om det ser ut som en enkel konstruktion så är det viktigt att det är rätt motståndsmaterial i trådarna och rätt anpassning mot bilens temperaturstyrning. Brand i sätet är det sista man vill ha.. FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.