|
|
|
|---|---|
|
Hej jag hade tänkt att köpa en 330, 03 eller nyare med facelift Har sett att det finn 2 st på blocket i Malmö för ca 180 000 Är det nån som vet nåt om dom bilarna? | |
|
Bara ett tips satsa på en med m-paket det är halva bilen sen skall du se till att det finns skinnsäten resten är en bonus, För min del var ht ett krav jag inte ångrar. Navi var helt oviktigt för mig nä jag kan köpa en gps för en tusing som funkar bättre. Lycka till |
|
| Importera en själv från tyskland, mer utbud, mycket att välja på när det gäller färg osv. du får en cab till priset av en coupé här hemma. lycka till | |
| tack för dom goda råden,angående Navi, menar du att orginal navin inte är något bra? | |
|
Jag, tycker navi'n är helt okay. även om det finns bättre. Tycker det är snyggt att den är integrerad i bilen. Lycka till med letandet, det är en underbar bil. Köpte min hos en BMW-handlare i Tyskland och är jättenöjd. Wargen |
|
|
Underbar bil, men välj en, som korat föreslår, med hardtop. Att fixa det i rätt färg etc i efterhand är inte kostnadseffektivt. Med ht har du en åretruntbil. Med tygtaket har du en bra bil 6 månader om året. E |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.