|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har en vettig navigering? Jag har kollat på Pioneer och Sony och dom lägger alla låtar i roten...och det blir en jävla massa hoppande om man skall till sista låten. Är det någon som klarar av att läsa foldrar på cd skivor än?? | |
|
Jag har nyligen haft två mp3-spelare, Sony CDX-MP30 samt JVC KD-LH7R (som jag tycker är mycket bättre trots samma pris). Bägge klarar av att spela och söka låtar dels enbart i önskad mapp, dels på hela skivan. Mvh /Janne |
|
|
Det var som, jag har varit och kollat på Sony CDX-MP30 och försäljaren sa att man inte kunde foldera navigera...?? Du menar att man kan t ex ha en Rock mapp och under den t ex Kent och där har man alla Kent låtar...klarar den sånt?? |
|
|
Jag har kollat på ett antal där alla dessa klarar att navigera foldrar. Både Panasonic, Pioneer och JVC. Däremot gillar jag inte deras displayer, utan där rockar Sony's nya - men kostar ju förstås 7000 spänn :-( Återkom gärna efter att du spanat marknaden så man får veta vad du väljer! Jag letar också men är inte helt nöjd än... // CLiFF |
|
|
Sonny släpper ju en ny till om en månad me 32 000 färger i displayen, egna bilder kan man lägga in:)) Den ska jag ha... Put |
|
|
Du har inte sett hur mycket dom vill ha betalt för denna läckerbiten? |
|
markus00 |
Varför inte bygga in en dator i bilen med en liten TFT-skärm som man bygger in snyggt i instrumentpanelen. |
|
MrWeiland Jag förstår inte varför alla betalar fullpris när de köper saker... De e juh bättre att bli sponsrad med sakerna man vill ha... Lr. har jag fel ;) Put |
|
|
Det är säkert bra med sponsring....men jag har ändå så mycket stålar så det spelar egentligen ingen roll vad den kostar :D Fan man kör ju BMW för att det skall kosta att vara kung :) |
|
|
Varför klagar du då ;) Håller med dig: Kör man bmw... Put |
|
|
MDS säljer en MP3 spelare MC-C tror jag den heter 4*35w. Kan blädra mellan kataloger och söka efter låtar. Den kostar ca. 2500:- sist jag kolla... Läser alla cd skivor också... |
|
Hjelm |
Jag skaffade just en Ipod (Apples egna) MP3spelare.. TOKBRA! rymmer 10Gb, ca1700-2000låtar!! Uppspelnings funktionerna är oslagbara! Annvänd Itunes i datorn och läggupp playlist´s och Ipod´en uppdateras automatiskt med Firewire (5min för 7.2Gb). I Ipod´en kan du spela upp låtarna rakt från "sång listan" eller artist eller playlists. Inbyggd EQ, belysning och snygg! Du kan självklart även annvända den som extern hårddisk om du skulle behöva.. |
|
Ett alternativ till iPod är D.A.P. Jukebox, den är billigare, PC/Mac-baserad och har USB (bara). Dock är den nästan dubbelt så stor som iPod (som en CD-Walkman). Min som är 10 GB-varianten kostade knappt 3000:- |
|
|
>Matte182 Jag var och kollade på MDS angående mp3 spelaren för 2500kr han sa att den var kass....han ville egentligen inte sälja den. Han rekommenderade istället Kenwood KDC-M6021 som är en aningen dyrare spelare. Men vad han kunde visa så var navigeringen lite konstig på den...eller har jag fel? Någon som har testat denna? Jag skall även köpa högtalare...någon som har något att rekommendera från MDS vore toppen. Dom har förövrigt REA ikväll...Tag 2 köp 1... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.