|
|
|
|---|---|
|
Har varit och tittat på den här bilen vid ett par tillfällen, han har ägt den i ett par år snart och sänkt priset efter hand....bilen är i mitt tycke i "skapligt" skick....ingen buske...men heller ingen pärla, som säljaren vill göra sken av i annonsen!! Till saken hör att inte någon av gångerna jag varit o tittat är de någon som kommit fram, eller ut ur byggnaden för o prata bil....har även mailat personen i fråga så sent som i förra veckan....fortfarande inget svar!! Är jag gnällig, eller kan man förvänta sig ett mailsvar...eller rentav en uppringning då jag bifogade telefonnr i mailet!!!?? Ska man leta vidare...eller hur hade ni gjort??? Egentligen borde ALLA köra BMW! | |
|
har åxå mailat till eddie, fick faktiskt svar, är själv lite sugen på 728:an men tror nog inte att han bjuder någe speciellt för min i inbyte. så jag får nog sälja min först, men googla på eddies bilexpo så får du upp en del länkar som kan vara intr att läsa. en del bra saker å en del mindre bra, så det bästa är nog att själv bilda sig en egen uppfattning. men bor ju i vimmerby (småland) så det är ju en bit att åka, annars är det lite dåligt med fina 728:or ute nu. Mvh McLarry |
|
|
Hello, om det är den här du menar : Länk Han har haft den i över 1,5 år.. Jag har själv inte varit å kollat å den men den låg ute när jag köpte min 728 hösten 2008. Ringde å den också och det framstod som den var en väldigt välskött e38, som kom till sverige när den var runt ett år osv. Är ingen expert men tycker det borde vare något som inte står helt rätt till eftersom den har legat ute så länge och har pendlat i pris.. När jag ringde på den låg den ute för 79.000 :- om jag inte minns fel. Men ska inte säga för mycket men tror det är något mysko med den. M V H Khabbaz |
|
|
Jo, de är den bilen!! Får samma känsla, att nåt inte riktigt stämmer....har stått stilla väldigt länge, så gummilister runt bakdörrar osv är inte i nåt vidare skick...vänster bakdörr omlackad "dåligt gjort"...och troligen bakluckan också! Konstigt slitage på mittsömmen på förarstolen,,,klima, pixlar osv vet jag inget om, de är ju iofs ingen ny bil, men jag har sett "ärliga" 30000 milare som varit i bättre skick!! Så jag hoppar denna bil, känns inget vidare av försäljaren heller som inte kan bemöda sig att svara på mail ....så de blir till o leta vidare!! Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
Okej , jaja du hittar något snart tänk ja ! enligt mig är detta iallafall den mest lovande på blocket just nu Länk men annons och värklighet kan ju vara 2 helt olika saker, men verkade schysst! Lycka till med letandet. M V H Khabbaz |
|
|
Jo den verkar fin, men jag backar lite för miltalet, då jag kör ganska mycket så är den snart uppe i 30000 mil, den luffar säkert längre än så...men de sticker i ögonen att se en så hög mätarställning,,,,men som sagt.,,,,de dyker upp fler;) Egentligen borde ALLA köra BMW! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.