|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Någon i England som fått tag på två fina M3:or som inte körts, tvättats eller ens startats på 20 år. De båda identiska bilarna har tålmodigt stått och väntat i ett garage hos en samlare. Undra om köparen gjort tidernas fynd eller fått betala ordentligt. Länk Länk | |
| Sinnsesjukt att ha så fina bilar ståendes på det sättet, hoppas dom "stått" sig fint... | |
|
Det är inte bara M3 E30 utan 2 st M3 E30 SE!!! M3 E30Länk |
|
|
Sanslöst, vilken känsla att hitta ett sånt ställe! Dom lär ju vara värda en duktig slant, vad ska man gissa på 7-800'/st eller mer? |
|
|
M3 SE?? Berätta skillnaden. |
|
|
OK. Kollade i modellguiden. 2.5 li och 238 hk. Bl.a |
|
|
Vilket drömgarage Ford RS200, Mercedes 190 EVO 2,5 samt 2 st BMW M3 SE. /Rickard |
|
| Karlhilding, här kan du fördjupa dig i Sport Evon: Länk | |
|
Jag blir fan sur när jag ser detta:), så fina bilar som inte används till de dom är gjorda för dvs köras mkt och hårt! Mvh. Richard |
|
|
richo, håller delvis med. Men när jag själv hade en Sport Evo som jag körde lite bana med var dilemmat att man var lite för rädd om bilen. Förtog lite av upplevelsen att hela tiden hålla igen för att spara materialet och absolut inte sätta den i räcket. |
|
|
Ja 238 friska BMW pållar och endast 1200 kg måste vara roligt värre. Men inte så roligt att äventyra den. |
|
|
Det är väl lite som att svära i kyrkan ;-) men Rs´en hade inte varit fel... Länk |
|
|
10h sen är motorn slutkörd? hehe billigt värre! /Jonas |
|
|
M3 SE skall helt klart vara röda , ej svart, snyggast så! En av dom hade suttit! |
|
| Kul att det finns välbevarade exemplar kvar av dessa rariteter. Om jag ägde dom så skulle jag använda den ena av dom och låta den andra förbli ett museiföremål. | |
| Klockrent med 2 ex... Bara att njuta av den ena o "konservera" den andra:-) | |
| m3 se är verkligen dröm bmw:n... tycker att man ska ta väl hand om dem men att dem bara står still är väl lite överdrivet.. | |
|
Visst kan man köpa dessa för dyra pengar men börjar man använda dem så tappar de värdet i takt med kilometrarna. Sådana här bilar skall vara ute och köras dom är ju byggda för det. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
| Hade jag haft dom pengarna så hade jag gjort samma sak! | |
|
Finns en tråd om dessa på s14.net Länk |
|
|
Jaha, det var det. Vad ska man säga? Fantastiska bilar! Kan också tillägga att jag inte är ett dugg avundsjuk...;) "BMW six appeal" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.