|
|
|
|---|---|
|
Ska sälja min M Roadster och funderar lite på när jag bör lägga ut annonsen? Så när börjar hugade Roadster spekulanter se sig omkring efter sommarens åk egentligen? Är det förtidigt att lägga ut annons nu och riskera att annonsen blir gammal och hamnar långt ned i listningen vilket för vissa köpare kanske indikerar att bilen av någon anledning vore svårsåld? Eller borde jag lägga ut annonsen direkt nu och få maximal exponeringstid? Ny leksak är redan inhandlad så jag vill inte ha den stående längre tid än nödvändigt. | |
|
Hej Zlurc. Lägg ut annonsen nu, helt rätt läge för o sälja en roadster. |
|
| Tjenare AMET, tackar för input! Kanske kan vara så att folk börjar se sig om redan nu alltså. | |
|
Håller med AMET, ut med den direkt. Fina dagar har det redan varit och våren kommer snabbt nu. Om/när annonsen kommit för långt ner sätter du bara in en ny annons eller uppdaterar den gamla. |
|
|
Zlurc, sådan bil du har, är det många som letar efter. Är skicket bra så är den säkert borta inom några dagar. Lycka till med försäljningen. |
|
| Fin fint, då blir det till att försöka få till vettiga bilder och annonsera omgående. :) | |
| Lägg ut en länk här Zlurc på bilen. | |
| Jora, lägger upp en länk sen när jag fått till det. | |
| Så nu finns den att beskåda här på PowerBörsen. Men databasen verkar må lite sådär just nu så jag har lite svårt att lägga till fler bilder och ändra ordning osv. Men det löser sig säkert snart. | |
| Så, la upp den igen nu verkar den funka bättre. Tror jag sabbade det lite när jag skulle ändra ordningen på bilderna... :P | |
|
Zlurc, fin bil du har. Hade jag haft pengar så hade jag klippt till, det tar nog inte många dgr innan din bil säljs. Lycka till |
|
|
AMET, tackar för det! :) Hade gärna lagt upp än bättre bilder men då vädret inte direkt inbjöd till en fotosession så fick det bli ett axplock av dem som fanns från i sommras/höstas. Tog ett par till ikväll för att dokumentera dokumentationen ;) Får lägga till dem imorrn. |
|
| Zlurc har du fått några intressenter på bilen? | |
|
Jora, har varit ett antal faktiskt. Lite variernade bytesförslag och bud. Det kommer en kille som låter vettig och tittar på den nu på söndag. Så jag tror att det kan bli affär ganska snart. |
|
|
Såld! Tack för tipsen, AMET och BjörnB! |
|
| Grattis, men du kommer säkert o sakna pärlan... | |
|
Jo... gör det redan. :{ Även om jag givetvis är glad över försäljningen. Har varit många fina minnen i den sen April 2007 då jag övertog vårdnaden. :) |
|
| Vad fick du för den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.