|
|
|
|---|---|
|
Jag har börjat få lite brus på höger högtalare fram i min e90. Vet någon vad det kostar att byta ut dessa högtalare, går det att göra på egen hand om man är händig. Tacksam för alla svar | |
|
vad har du för ljudpaket i bilen? det är inte så svårt, räcker med att du är lite händig, ja. |
|
|
Jag vet inte exakt vilket ljudpaket de är, men jag har den stora konsolen i mitten och Logic7 eller vad de nu heter. Vad kostar en ny högtalare? |
|
|
har du logic7 och vill byta ljud? du måste skoja :P det lär ju kosta mycket. sitter ju 13 högtalare + distanser runt hela bilen om du har en logic 7 :) enda jag tycker du kan göra är att byta till sws-8or under sätena ;P du kankse bara har dåliga inställningar på ljudet |
|
|
Det är bara 1 högtalare jag vill byta, den har börjat brusa lite. Alla andra är bra. Jag undrar vad priset är på 1 högtalare, den som sitter på framdörren |
|
| jaha. den i framdörren kostar ungefär 700 spänn. | |
|
Lånar denna tråden: Är DLS R4 ett bra & prisvärt alternativ att börja en uppgradering av Reference-ljudpaketet med? Dvs funkar de m.a.p. monteringsdjup, tillräckligt lättdrivna & rätt impedans för att orginalförstärkaren ska orka driva dem? |
|
| Hur byter man högtalaren i dörren? Måste hela sidopanelen ner, och finns det någon beskrivning av hur man monterar ner den? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.