|
|
|
|---|---|
|
Ny på allt detta Så jag undrar om det fins en komplett sats man kan köpa för att koppla in till min stereo så att jag kan få usb uttag ??? har kollat med bmw o dom hade inget. . och jag undrar om någon vet hur man ska göra får att få tv o funka med digitalt den är i dag analog nu. min cd enhet är en mk3 Mvh Kallevh | |
|
Hej! Det verkar finnas produkter som kan kopplas även till äldre apparater. Stötte på dessa på ebay: Är det någon som har testat? Länk Länk /ninja |
|
|
Såhär säger BMW officiellt: INFORMATION The USB Audio interface is only available as a factory-installed option and cannot be retrofitted. The USB Audio Interface allows the connection of compatible MP3 players, such as an Apple iPod (Generation4 or higher), to the vehicle and operates it through the vehicle's audio controls. In addition to MP3 players, audio files on USB sticks can also be played through the USB audio interface. Only audio files can be played. Accessing other files such as videos is not possible. The USB audio interface currently supports the following compressed formats: MP3 (mp3) AAC (aac, m4a, m4b) WAV/PCM (wav) WMA (wma, asf) Playlists in M3U format NOTE: WAV files are not supported in playlists. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.