|
|
|
|---|---|
|
Jag köpte min (första) BMW där nyligen och fick med en MRF-garanti. Gjorde ett M-test för att få en heltäckande bild av skicket och hinna få saker fixade innan garantin gick ut. Återkom till dem om vad de hittade, några mindre åtgärder. Det var inga problem att fixa. Trevliga och lätta att prata och ha att göra med. Fick också lite andra småsaker ordnat som tack för att jag lät dem ordna det i sin egen verkstad, istället för att de betalade en faktura för att jag fixade sakerna här i Göteborgsområdet. Det sparade de en hel del pengar på och jag fick kompensation så jag blev nöjd också. Vinna-vinna med andra ord. Jag gillar också att de använder bilprovningens Bildiagnos som oberoende part som gör deras varudeklarationer. (Idealet vore M-test som varudeklaration, men det är säkerligen klart dyrare) Så för min del har kontakten med dem varit mycket bra, och bra upplevelser bör uppmuntras, därför tycker jag att de förtjänar beröm här. Vänliga hälsningar, ILove E46 Mvh, Tommy Körglädje är att trivas bakom ratten. | |
| Kan bara hålla me trådskaparen! :D Har dock inte köpt nån bil därifrån men serviceminded som få o ställer upp som tusan så fort d är nåt man behöver! För att inte snacka om korta lev.tider o snabbt o få servicetider! :D | |
| Samma med serviceorganisationen på Autopartner i Växjö, grymt trevliga och serviceinriktade killar! | |
|
Är där rätt ofta (Kristianstadbo som man har blivit efter nästan 19 år här), på ständig jakt efter en BMW, plus att jag reparerat bilar där och så. Sakliga och trevliga, men försäljarna är ganska okunniga. Hade en diskussion för en månad sedan med en av dem ang rostskyddsgarantin på E46. Han hävdade att bilen (en sen 2004) hade bara fyra års garanti! Och killarna från servicedesken höll med! Tur man kan ett och annat själv... Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Höga priser har de! |
|
| Har ett o annat att berätta om dom!! Återkommer.... Servicemind = 0,000 | |
| Ojoj låter smaskigt :))). | |
| Rena fiaskostället. Deras attityd är helt åt helv$#%** . De borde lära sig vad serviceminded innebär. Kommer aldrig gynna dem med en enda krona till. | |
|
För att göra en lång historia är kort. Lämnade in den där för garantireperationer av 2 olika slag, (rost på shoppingluckan + kabelbrott). Ringer och säger att den är klara att hämta. Jobbade kväll den fredagen så morsan fick sticka ifrån sitt jobb tidigare tillsammans med min syster för att hämta den (3-4 mil enkel resa). När de kommer fram så får dom plötsligt beskedet att den INTE är klar. De har inte gjort någonting med kabelbrottet. Så först tisdagen efter var den färdig. Visst inte lång tid. Men man blev J*VLIGT förbannad då men fick pressa/böna och be för mamma att försöka hämta bilen. Sen när hon väl är där så är den bara halvfärdig! Dessutom ser jag nu att de har glömt att sätta tillbaka 530 emblemet på bakluckan samt satt dit en Autopartner dekorlist under regplåten. Dock har deras snobbighet till viss del försvunnit lite grann, var värre innan. |
|
| HERREGUD! FY FAN VILKA SVIN SOM MOTERAR EN NY DEKORLIST!!!!!!! | |
|
Natas: Håller med om att servicenivån på Autopartner inte är den bästa! Jonasjonas: Ditt inlägg kan inte annat än tolkas som totalt oseriöst och meningslöst! Jag har sett i andra trådar hur du gör inlägg utan värde för trådskaparen utan du påpekar istället folks språkliga och skriftliga brister. Troligtvis är du den enda som tycker det är roligt. Svar på ditt inlägg: ALLA KANSKE INTE VILL HA EN DEKORLIST OCH KÖRA RUNT OCH GÖRA GRATIS REKLAM NÄR MAN INTE ÄR NÖJD MED DERAS ARBETE!!!!!!????? MAN KANSKE FÖRVÄNTAR SIG ATT FÅ TILLBAKA BILEN I SAMMA UTFÖRANDE SOM DEN VAR I NÄR MAN LÄMNA IN DEN!!!?!?!?!? |
|
| Jag bad inte att få mitt emblem borttaget på bakluckan, ingen list heller med reklam! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.