|
|
|
|---|---|
|
Hey grabbs! Jag säljer PÄRLAN nu i Juni med anledning av en mängd kategorier, men den viktigaste är ekonomin... Dock vill jag inte släppa taget om BMW helt, utan kör gärna något äldre, fast endast under sommarmånaderna. Har ni några tips på en enkel men rolig BMW-modell under 30.000.- ? MVH KJELLEN (.)””(.) ( ’o’, ) -()-()-<@ (_)-(_) | |
-:BeeMWe:- |
Du har juh min :) Tillåmed AC. 10 liter bensin på 4 mil... |
| Ska du redan sälja kärran? | |
|
Om du letar ordentligt kanske du kan hitta en 520 91-92:a för de pengarna. Har du riktig tur kanske tom en 525. Lycka till Kjell! /Simon |
|
|
318-iS 90-91'a eller en 325'a som du har haft tidigare. Mr C |
|
|
Just det, E30 gillar jag att köra. Fanns 325 som cabriolet? Kjell |
|
|
Ja, 325 E30 finns som cab. Dock får du hosta upp mer än 30 000 för en sådan! /Manray/ |
|
|
Två ex. Länk Länk /Manray/ |
|
|
Köp en E3 och bli koolaste killen i stan i sommar. En sedan, t.ex. 3,0 Si borde du få i bra skick för de pengarna. Nackdel: bensinförbrukning My Bimmer is my mistress |
|
|
En E28-535. Billig i inköp men kanske aningens dyr i drift. Lär vara riktigt kul att köra! Mr C |
|
|
powerkjell: du kan få köpa min vardagsbil för några lappar... den finns under galleriet, en 320 av årsmodell 80!!!=) |
|
| 525 E34 är bra bil för dessa pengar. Inte särskilt dyra att köra heller. Vill man ha en riktigt fin bil skall man nog satsa på 12V årsmodell -89-90, 24V i samma prisklass är nog inte lika bra. | |
| Jag skulle nog satsa på 318is 16v, bilig att försäkra och drar nästan ingen soppa. Motorn har 136hk. En sån får du defentivt för 30 lökar. | |
|
E28 M535i E34 525i 12v Dessa bilar erbjuder garanterat mest bil för pengarna. Vill du ha komfort och mer k'nsla av modern bil satsa på 525. Vill du ha renodlad körglädje och prestanda satsa på M535! Annars är ju E30 lämplig. Eller så köper du en Fiat Uno Turbo som jag har gjort ;) Garanterat flest besvikna och häpna miner för motståndarna vid rödljuset ;) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Tompas det är klart att du får häpna miner när du är ute och kör. Du kör ju bara med Motor och stolar resten har väll rostat bort :) |
|
|
haha ;) Min har inte en rostfläck.. =) Se bild: Länk ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Oops blev lite fel =) Länk ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
|
Ha, vilken läckerbit! ;) Vad gör den till hundra? /Manray/ |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.