|
|
|
|---|---|
|
En rolig fråga. Vilken BMW modell är bäst genom tiderna tycker ni? Vilken har haft minst problem tror/tycker ni? inte bara karossmodell, utan en speciell modell (typ e34 525 -93) | |
|
Ett svar med riktig fakta bakom är väl näst intill omöjligt att få... Blir ju endast efter personligt tyckte,efter vilka modeller man ägt etc. Av dom jag ägt skulle jag nog vilja säga E34. Har haft 2st, och hade i princip inget fel på dom alls. |
|
| har inte ägt så många men e39 523.. en bil med bra prestanda superb kvalite och utmärkt komfort.. bilen känndes homogen och allt känndes perfekt.. | |
|
e39 måste väl vara en av de sämsta.. Har en polare som har en mindre verkstad, han gör nästan inget annat än att laga e39or. |
|
| jag hade inga problem med min och känner fler som haft 523 utan några som hellst problem.. vet ej hur den är med andra motoralternativ | |
|
Min fru har en 523 e39 som snart rullat 29 000 mil, det som bytts på den sedan 22500 mil är... Stötdämpare styraxelknut länkarm styrled kamaxelgivare databox katalysator startmotor Har oxå lackat om bagageluckan och en bakskärm, samt bytt ut förar stolen. Bilen kommer förmodligen att vara kvar i vår ägo tills det är dax för skroten... |
|
| Hjulager har vi föresten bytt oxå... :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.