|
|
|
|---|---|
|
Kanske ngn som har lust på B9: Länk | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Mumma! En fin B9:a vore inte fel! Mvh Patrik |
|
Den var sliten ! Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Sliten går att renovera... Värre med autolådan på den. Verkar vara ett bra utgångsmaterial i alla fall. |
|
|
Men jag tror inte att de får några 10.000 pund för den .. Det går väl att skifta till manuell låda ! Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Nu är du väl ändå lite väl kritisk Ando! =) Bortsett från den spruckna spoilenr, lacksläppet på flygeln och det otvättade motorrummet, så ser den ju faktiskt fräsch ut! Sedan är ju en B9:a inte direkt vanlig, mer ovanlig än en B7:a till och med. Mvh Patrik |
|
Patrik, lite kritisk måste man vara :) Förutom det du nämner är Instrumentbrädan sprucken, klädseln ser väldigt sliten ut både fram och bak (finns ej att köpa mer) och ser bilen ut på sådant sätt så finns det säkert en och annan liten "sak" till :) Man får nog räkna med att lägga minst 80-90.000:- på den där innan det börjar likna något ! B9 3,5 och B10 3,5 tillverkades mellan 7/82-6/87 i totalt 119 ex ( B9 i 75 ex och B10 i 44 ex) så på så sätt är de ovanligare än en B7 Turbo som tillverkades i 313 ex mellan 12/78-9/89 men jag har nog heller en B7 turbo även om B9-B10 skulle vara tillverkade i 2 ex :) Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Var det inte samma motor i dessa som i B6 3,5 och B10 3,5? Jag märker att det "fattas" dryga 10hkr jämfört med B6 3,5 Kat... Och efter vad jag läst på AlpinaCS.SE var det samma kam i dem... Hmmm, myyyycket misstänksamt. Eller? |
|
| som sagt lite sliten men ack så fin den kan bli :D | |
|
HÄR kommer däremot en fin: Länk Mailade honom men inget svar... Ser riktigt fin ut. Motto: Varför vänta? Hur länge har du tänkt leva? |
|
|
Nog skulle man kunna adoptera den här också.. haha Fy fan va fin! =) Länk MVH Farre |
|
|
Fast den är dyr... den har funnits ute på annons i över 1½ år nu. När jag såg den första gången begärde man 50', sedan 47' och sedan början på hösten 43' ,jag tror att den måste ned till 40' åtminstone, för att bli såld. Men nog är den fin alltid:-) Även om jag inte är jätteförtjust i den gröna färgen. och... visst är B9:or jätte fina bilar (skulle väldigt gärna ha en...), men de känns som en B10 på diet och till sist är det ändå B7 man helst vill ha :-D vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.