|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
| Nu sitter man och väntar spänt på starten. | |
| Begriper inte vad RB håller på med... | |
|
De vinner årets constructors championship, det är vad de gör. Att de låter sina förare tävla sinsemellan är just i detta skede inte så lyckat med tanke på att Al(f)onso leder mästerskapet och det räcker att han kommer som fyra i mål, så vinner han för tredje gången. Synd. Annars så har jag inte haft någon speciell favorit i år, besviken som jag är över att BMW inte är med längre, men jag hade hoppats på mycket mer ifrån Schumi. Dock är jag glad över att mitt favorit stall är tillbaka - Lotus nämligen. Nästa år borde det gå mycket bättre för stallet. Tajt samarbete med Renault, svarta bilar med en Senna bakom ratten... kan det bli bättre? Vem säger att historien inte kan upprepas! Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
RB vill helt enkelt att Vettel ska vinna. Jasko, Dagens Lotus och Senna har en sak gemensamt. Dom är båda rätt så bleka jämfört med förra generationerna:-) |
|
|
Håller med, men så är även geniet Chapman borta. Ge dem lite tid, båda är unga. Jämfört med de andra två helt nya stallen, HRT och Virgin, har Lotus inte varit 100% misslyckade, bara inte tillräckligt utvecklade och utrustade med opålitliga komponenter. Ni måste hålla med, grön/gula färgerna är klockrent, för tankarna till Lotus Type 49 och Jim Clark... Boldly goes where no BMW has gone before |
|
|
Re: Jasko76 Om Webber vinner sista racet måste Alonso bli minst 2:a för att vinna titeln. Det innebär att stallorder kommer om Vettel leder före Webber ett par varv från mål och Alonso ligger 3:a. Att RB officiellt säger att de ej ger stallorder är bull :-) Mvh |
|
| Sänder någon kanal live? Racet i Abu Dhabi börjar 14.00 svensk tid (17:00 lokal tid) och sänds i sammanfattning på TV6 kl 17 här i Sverige, men sänder någon kanal direkt? | |
|
Lasse Viasat motor sänder F1 racet live. Heja Webber |
|
|
Tackar - f-n att man inte har den då? :) Heja Webber! |
|
|
Lasse, ha hellre Webber än de andra 3 som kan vinna F1 vm. Försök o streama om du hittar ngn sida som gör det. |
|
|
Länk Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
Länk Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
Bättre: Länk Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.