|
|
|
|---|---|
|
Stoppade i senaste CD:n 2001-2 över Sverige o Danmark. Det funkar utmärkt när jag använder läget Instruction, då leder systemet mig till perfekt destination. Om jag däremot vill använda läget Route Map så funkar det inte alls. Efter bara en liten stund försvinner kartan och systemet börjar söka efter ny karta ända tills det bryter ner och en textruta med BITTE WARTEN kommer upp. efter det så åker man ut till huvudmenyn. Någon som har en ledtråd?? Systemversionen är från 1997-05 kan detta vara felet? Och är det i så fall komplicerat/dyrt att uppgradera? | |
| Sail: Se svar i forumet 7-Serien | |
|
Då var det fixat! Tittade förbi Förenade Bil/Gamla Wendels i Fosie och uppgraderade mjukvaran. Måste samtidigt passa på att ge dom beröm för god services. För 130:- fixade man detta samt halvljus automatik på direkten. Brukar lämna mina 3 BMW där och det är alltid bra mottagande och bra utförda jobb oavsett import eller svensksåld bil. |
|
|
Va?!? Skämtar du med mig??? Tog de 130:- för att programmera om till halvljusautomatik??? Det kostade mig 500:- och då drog de av 300:- "för att de redan är inne i datorn och gör ändringar." som de uttryckte sig! Suck. Jag borde överväga att åka de 10 milen enkel resa till nästa BMW-verkstad... Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.