AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
2.548

335 cupé utan ACC?

Sida 1 av 2
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Hur lyckas man beställa en 335 utan ACC??
Om jag inte är helt ute och cyklar så är det väll standard på svensksålda 335:or ??
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Glömde länka Länk
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Måste länka denna bil också. Mejlade honom och sa att jag vill ha den. Kan detta stämma?????????

Länk
ar
457
argungu
118i -20
Klimatautomatik kostar 7500 för en 335 coupé enligt konfiguratorn på bmw.se. Ingår också i comfortpaketet för 19900.

Är den där annonsen uppe igen? Panelen säger Fejk.

/Erik
We
210
Weismüller
Audi A6 Avant -08
Givetvis stämmer de inte!

Har dock fått en ide, ska nämligen sälja min bil men tänkte först sätta ut 10st annonser, med lånade bilder, på 325 cab -03 för typ 275 000.

Min bil kommer uppfattas som ett riktigt fynd!

Jävligt seriöst, NOT!

Den första du länka till är import från Tyskland. Finns en 335a på garaget utan acc förstår ej hur man kan köpa en sån dyr bil utan acc sen ser det för jävligt ut utan.
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Tycker som dig Sevak, konstigt att prioritera bra ljud, läder och diverse annat före ACC. Läger man ut några hundra tusen så kan man lika väll lägga till ACC. Dessutom så var jag inne på ett antal bilfirmor och fråga hur det ligger till med ACC, enligt gröna listan så drar dem av 10 000:- om bilen saknar ACC, så i teorin gör man en vinst vid framtida försäljning

Argungu: Det var som fan, tycker det borde vara standard på en sådan dyr bil, men Bmw är Bmw tar extra för allt.
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Bra idé Weis, skadar ju inte att försöka =D
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
haha, jag fick ingenting i min bil, fick ju sätta i allt själv :( har manuell ac i min
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Du behövde inte sätta ditt lädret ;)
Visa användare
2.177
HFR
E92 M3 DKG
E46 330iM
2sexy4you > intressant, mer exakt vilka bilhandlare var det du frågade? auktoriserat? märkesbundet?
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Var inne hos m-bilar och bilia. Finns säkert någon på detta forum som sitter på en grön lista och som kan kommentera hur det exakt ligger till. En sak som jag vet är att dessa listor uppdateras x antal gånger om året så det kan vara en viss skillnad mellan olika listor.
2s
255
2sexy4u
640iA -11
What a Joke, annonsen som var uppe på 335 med Smg lådan för 130000:- är nu borttagen men här kommer det roliga. Fick svar på mejlet om att jag vill köpa bilen.
Håll i hatten ......I am very glad to see you interested! I hope that you understand English because I don`t speak swedish very well even if I worked for 2 years in Nacka.
The car is still for sale and it is in perfect condition, the bodywork is immaculate, no scratches, dents or hidden defects as well as the interior in excellent condition, never involved in any kind of accidents, non-smoking . The car has 60.500Km .
I've worked under contract as a architect, in Nacka. I bought the car there from a private seller. At the end of the 2 years contract, I decided to return to Newcastle,United Kingdom the place where I live with my family.
I've brought the car here in Newcastle when I moved down. I decided that is better to sell it because I do not use it anymore the steering wheel is on left side and is very difficult for me to drive it in U.K and it is too bad to keep such a car and not to use it. Also the price to register a second-hand car in United Kingdom is to high.
The car is still registered in Sweden under my name. It have all the necessary documents(signed by me) for selling , including service book.

I realize that is a cheap price for such a car, but my special situation forces me do things that I wouldn’t do in normal circumstances. The price I am looking for my car is 130.000 SEK (fix price) . If you want I can email you more pictures with the vehicle.

Måste vara blufff,,,,låter lite mysko i mina öron!
Han ska skicka bilder på bilen med reg nr synligt och alla nödvändiga dokument.
Haha det är samma kille som la ut en vw jetta 06a för 65 000. Han kmr skicka bilder med reg ge dig hans namn som är registrerat i sverige. Jag kollade upp jettan ringdee o kom fram till ägaren allt va en bluff och det var polisanmält. Men jettan fanns på riktigt i Stockholm men var inte till salu. Exakt samma mail som du fick. Förstår ej vad dem får ut på en sån grej.
Bj
4.789
BjörnB
Ferrari F430 -09
BMWSC #367
"Förstår ej vad dem får ut på en sån grej"

Någon form av förskottsbetalning från lättlurade personer, typ handpenning eller betalning för vissa omkostnader.
Grejen va att han aldrig sa nåt om förslottsbetalning. Han ville köra från England till Stockholm och visa upp bilen.
2s
255
2sexy4u
640iA -11
Tack för tipset Sevak, kändes som om något var mysko. Vi får se hur det slutar ;)
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
-10.000 i avdrag för ACC stämmer men det är om bilen inte har varken A/C eller ACC. 335 lär ju ha A/C som std och att ACC är extra. Så man kanske drar av 2-4.000 för att bilen inte har kliman...

M V H
Stephan
(som sitter på grönlista)

2s
255
2sexy4u
640iA -11
Stephan. Tack för svaret, låter som troligt det du säger. Men som sagt var jag bara och frågade hur det låg till. Har du den senaste uppdateringen av grönlistan? Undrar också hur många gånger per år de byter ut den??
Sp
210
Sparc
330e -22
Hur mycket vikt sparar man på en ACC mot en AC?
Sånt är inte att förakta... :)
cr
3.939
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
Skulle nog vilja påstå att en 335 med endast AC är vär minde än -10000:- mot en motsvarande bil med klimatanläggning. Vem vill köpa en sådan om den inte är väldigt billig?

Att inte 3-serien har klimat som standard ens på 335 är milt sagt sniket. Audi A4 har t.ex. haft klimatanläggning som standard på alla motoralternativ sen 2001.

MVH Christofer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.