AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
989

värde 330xd touring-06

jo
9
jonpaulsen
Opel Astra -02
Dodge Challenger-74
Funderar på att köpa den här bilen av en läkare som har gått i pension, han har inte råd att ha den kvar längre.
Bilen har gått 9000mil.
17"v och 18"s med nya uppsättningar däck.
mörk blå.
Dragkrok.
servad enligt bok på bmw gävle

beige skinninredning med manuella stolar riktigt sunkig invändigt rökt och smutsig hundhår och oljefingrar.
Repad kofångare fram samt nån repa på bakskärmen.
vet ej riktigt vad det är för utrustnings packet men som sagt dåligt skick.
Han begär 195k för bilen som jag tycker är på tok för mycket vad tycker ni man ska betala för en sån bil?
jag köper bara den om de blir riktigt bra pris
ar
457
argungu
118i -20
Hur har den läkaren ställt till det för sig som inte har råd att behålla en gammal BMW...

/Erik
jo
9
jonpaulsen
Opel Astra -02
Dodge Challenger-74
kan bli så om man inte lever så nyttigt..
Visa användare
8.662
Grelle
Audi E-tron 55 -22
Seat Leon ST -17
argungu, första jag tänkte på med.

Den låter ju inte så fräsch. Finns nån annons på internet? Vad den har för utrustning är ju ganska intressant, lite mer exakt alltså.

argungu
118i -20
Ja man lever väl inte så nyttigt själv så jag ska inte sitta här och vara kaxig... :-) På blocket varierar 06-orna mellan 200 och 300 tusen, plus en enstaka för 179.900: Länk Vad ska man dra till med, lägg ett bud på 180 kanske?

/Erik
ar
457
argungu
118i -20
Edit: lägg ett bud på 170 skulle det stå.

/Erik
jo
9
jonpaulsen
Opel Astra -02
Dodge Challenger-74
Finns ingen annons,
jag känner ägaren så han kom hem till mig igår och visade upp bilen han släckte ciggen i askkoppen när han kom in på gården så ni kan tänka er doften.Men han hade alla papper hemma på bilen så jag vet inte vad det är för utrusningspacket.
jag frågade hur man ställde in radion han visste inte hade aldrig knäppt på den han vet ingenting om hur bilen fungerar har bara kört till och från jobbet jag undrar om han någonsin tvättat den
frågade honom om priset han sa runt 195 men de lät väldigt diskuterbart när jag började planka ner på allting så vad tycker ni jag ska bjuda och jag köper ju bara om de blir till fyndpris för den ser ju verkligen inte fin ut som den ser ut nu behövs en rejäl rekond
Under 150tkr för att det skall räknas som i närheten av fynd. För 195tkr får man en riktigt fin. Rökningen drar ner kraftigt + att det låter som en ovarsam ägare.

Stephan
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Att överhuvudtaget ens fundera på att köpa av Europe Bilcenter är ett gigantiskt tankefel. Mer oseriös firma existerar inte.

Körde en carfax på den vita C70 cab de har från USA. Mätarställning 20.000 mil (7000 i annonsen) och totalinlösen i USA. Kollade en gång på en Audi S6 där för några år sedan. Mätarställning 11.000 mil. Kamremsbyte gjort enligt dekal i motorrummet på 12.000 mil för 3 år sedan...

-------
//Lövet
Går det att någonsin få ut rökstanken ur bilen? Jag skjutsade en rökare en gång, bara "rökauran" av honom satt kvar i bilen 2-3 veckor.
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
niklas: Nej det går inte. En bekant köpte en A6 som det var rökt i för snart 10 år sedan. Bilen lämnades genast på ozon-behandling, det luktar fortfarande rök.

MVH Christofer
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.