|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
I already did the math. Det var därför jag länkade till annonsen här i skojeritråden. Vill bara påpeka det så ni inte tror jag är bakom flötet! :-) /Erik |
|
|
Hoppas jag hinner före alla andra spekulanter....de´är ju ett kanonpris! Länk |
|
|
Stereo/Kassett? Låter 80,tal |
|
|
Bara att slå till! 335 för 90.000 växer inte på träd. Länk |
|
| 335a för 130.000 Länk | |
|
Här är en till. Länk Bilderna är från en gammal annons (bilfirma i Göteborg) |
|
|
Länk 129 000 ... 6500 mil |
|
|
Detta måste väl stämma. Är ju ett rimligt pris eller tror ni det går pruta ;-) Länk mobilnumret står reggat på ägaren till bilen enligt hitta.se har dom registrerat ett kontantkort på hans namn tro, eller vet någon hur dom går till väga? Ute efter handpenning kan tänkas... |
|
| Kan ju vara så att killen fyller år :) Kommer lite roliga annonser vid sådana tillfällen från "roliga" kompisar! :D | |
|
Han fyller år den 10´e juli.. Mvh Jimmy |
|
|
Vad är det som gör att annonsen på 325:an skulle vara föremål för misstankar? Annonsen är mina ögon fullt normal och så även priset. Här Länk är en liknande bil för liknande pengar och det finns fler i samma prisklass... ___ //Ulf |
|
|
"Vad är det som gör att annonsen på 325:an skulle vara föremål för misstankar? Annonsen är mina ögon fullt normal och så även priset. Här [LÄNK] är en liknande bil för liknande pengar och det finns fler i samma prisklass... " Kanske för att priset igår var 118 000... |
|
| upps..lite skillnad på 118´och 218´... | |
|
Det förklarar ju saken... Annonsören blev nog ganska snabbt varse om felskrivningen... ___ //Ulf |
|
|
Länk Länk Länk |
|
|
Den sista länken (XC90) ser ju ut att vara översatt med google eller liknande :P Här är en till från samma annonsör. Länk |
|
|
Undrar vad Benny gjort för ont eller så fyller han väl jämt. Eller så har han snott tjejen från annonsören... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
Någon Benny Wedberg på Lidingö finns inte så det är ett namn som de bara snappat upp någonstans. Överlag var detta ett gäng riktigt klantiga fejkannonser. De har återigen föväxlat KM med Mil vilket gör att deras -07or har gått 50.000 mil. Troligt värre. ------- //Lövet |
|
|
På XC 90:n har han glömt "checkhäfte kvar på volvo" =) Micke Länk |
|
|
Extremt lika bilar, dock inte extremt lika pris????? Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.