|
|
|
|---|---|
|
Länk ---- BMW CS #6212 | |
| Snygg! Tycker inte alls om F10an, men denna var i min smak. | |
| Ja den var inte så dum, spec om dom slänger på ngn slags Mfront, men har fortfarande svårt för bakljusen med det där steget från sidan till luckan. | |
| Riktigt fin | |
| Ser bättre ut än jag hade hoppats på. Kan knappt vänta på att få köra iväg i en sådan. Får provköra sedanen så länge om en vecka. Snygga rails. Undrar om krom/alu är standard eller tillval för dem? | |
Buspelle |
Snygg! Måste vara världens hittills snyggaste kombi. Möjligen ett lite "konstigt" bakljusarrangemang, där man verkar ha tagit sedanmodellens baklysen rätt av. |
| Snyggt! Nu börjar designen tilltala mig igen. | |
| Bättre än F10, men fortfarande ingen höjdare.... | |
|
En rejält lyft om man jämför med E61. Ska bli spännande och se hur M-bil/M-paketet kommer se ut. |
|
| F11 är snygg som attans, given succe | |
| gha.. vill ha.. Får ångest eftersom att jag har en E61 -10. Som STRULAR SOM FAN... Vilket skit. | |
|
Inga gasdämpare till bakluckan. Tur det för mina har strulat och det är inte helt ovanligt. Vill ha fler bilder på F11:an och högupplösta. |
|
|
Läcker!!! Väntar också med spänning på M-sportpaketen på F10/F11... ___ //Ulf |
|
|
demax: vad har du för problem med E61:an? /Erik |
|
|
Snygg! Men påminner lite om Audi, Citroen C5, honda accord (eller prelude eller nåt), mercedes c/e-klass mfl. Inte riktigt så unik BMW-design, fast egentligen är det ju alla andra som försökt komma närmare BMW. :) |
|
|
Håller med marin849. Bakifrån ser den ut som en Audi A6 avant! Men den snygg as hell :) // Erik |
|
| Den där bakluckan kräver en viss tillvänjning. | |
| Nu måste jag göra tjejen gravid så jag har anledning till att köpa större bil. :) | |
|
Det var den första bilen de gjort som jag direkt tyckte var snygg, annars har det alltid varit något som jag tyckt inte harmonerat. Klart bättre bruksis än min Saab. Då är det bara att vänta några år tills den kommer ned i pris. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Nu har de uppdaterat infon med mer bilder, filmer och pressrelease: Länk Baksätets ryggstöd kan justeras upp till 11 grader. Bakrutan kan öppnas elektriskt med nyckeln och insynsskyddet går ner automatiskt. Det verkar som om F11 lanseras med 520d och 530d på dieselsidan. Var är 525d? Den skulle ju jag ha. |
|
|
Hilden: Det är intressant, då detta "steget" är nog det som har varit BMWs "signatur" på de flesta modellserier sedan 1987 ( 7-serie E32, E65 facelift ,5-serie E34, E39 touring, 3-serie E46 , E90/91) Jag personligen tycker det är snyggt, men som tur är så är smaken som baken.... MVH Sakke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.