|
|
|
|---|---|
tompanesse |
Jag behöver ha tag i armstöd tillmin E32 i fram,men passar det med från 5 serien också tro?????????? |
| Så vitt jag vet skall det vara samma armstöd, men vad jag har hört skall det vara svårt att få tag i några till rätt pris. | |
|
Jag fick tips om ett par begagnade i svart skinn som skulle passa min för 2500 + 350 för mont.sats. Kan säga att efterfågan styr priserna. Jag tänker inte betala en förmögenhet bara för att högerarmen ska få vila. Mvh. Micke Olsson |
|
|
Det ska vara samma på E34 och E32. //Schnitzer |
|
|
kan säga att jag såg på börsen, i svart skinn, igår! 1200:- Kolla där Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den! |
|
|
JAg är oxå inne på att det är samma stolar i E32 och E34 och följdaktligen då samma armstöd oxå. Ett alternativ som borde fungera bra är att leta upp ett par riktigt skabbiga på skroten (tyg) och ge dom ett riktigt skambud. Åk sedan till lokala tapetseraren och be dom klä om arstöden i lämpligt tyg eller skinn. Då får man klockrena armstöd till ett pris som bör understiga 2500:- med marginal. "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.