|
|
|
|---|---|
|
Att det finns en uppsjö rekondfirmor i Stockholm har nog ingen missat, men hur är det med butiker som säljer bilvårdsprodukter? Vilken Mekonomen har t ex det bästa utbudet av vax och annat som får vår bilar att skina? Finns det någon Clas Ohlson-butik som har exceptionellt mycket bilvårdsprodukter att välja bland? Eller är det kanske så att det finns en guldgruva någon helt annanstans där man häpnar över både djup, bredd, kunskap och service, en bilvårdsprodukternas Per Larsson i Huddinge, om man så vill? Med andra ord: var tusan ska man egentligen handla bilvårdsprodukter i Stockholmsområdet? | |
| autoexperten har bra gejer, Men du kan köpa från någon rekondfirma tex ditec, | |
|
Hej. Många rekondfirmor har konsumentprodukter du kan köpa. Den stora fördelen med det är att du kan få råd från folk som jobbar med bilvård hela dagarna. Finns inte det du önskar kan det alltid beställas hem. Mvh Jörgen Sandell |
|
|
Hos Dr Jörgen har jag fått många goda råd. Rekommenderas! /Erik |
|
| Jörgen - Jag fick berättat för mig att "ingen rekondare säljer produkter över disk", så därför tänkte jag inte ens tanken att fråga hos dig. Men när du nu upplyst mig om att det inte stämmer så kan du räkna med att jag kommer förbi. ;-) | |
|
Köp över nätet istället! Jag har handlat en hel del från Bollnäs Bilvård (www.bollnasbilvard.se), deras utbud är riktigt bra och slår du dem en signal innan så kan du få hjälp med vilka grejer du ska ha. /Masten |
|
|
Hej Anders! Jodå, vi säljer en del grejer över disk. Lagret ska fyllas upp nu inför vårrusningen. Välkommen! Mvh Jörgen Sandell |
|
|
Polernisse: Vilka bilvårdsmärken saluför ni? /Masten |
|
|
Masten: Vi har produkter från DITEC och Meguiars. Men kan naturligtvis ta hem de saker som din bil mår bäst av efter konsultation med dig. Mvh Jörgen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.