|
|
|
|---|---|
|
Jag vill ta bort det fula Ditec-emblemet som finns på min begagnatköpta bil. Hur gör man? Finns det risker med det? Har mejlat till Ditec Sverige, men har inte fått nåt svar. Ger inte nåt vidare seriöst intryck... Obs, inget svar trots att mejlet var vänligt och att jag inte nämnde att emblemet är jävligt fult :) Jag skulle aldrig göra en Ditecbehandling om de envisades med att sätta på ett sånt emblem... | |
| Är väl bara klistrat. Värm lite och ta en fiskelina, polera med vax. | |
| Passo222 tips e helt enl skolboken! Många ggr sitter d väldigt löst så man kan pilla bort d försiktigt för hand.. :) | |
|
Hej Flash! Ditecemblemet är ett fritt tillval för den som behandlar bilen. Det är mkt enkelt att ta bort, släpper det inte när dubtar nageln bakom så är det bara att värma lätt med hårtork el värmepistol och pilla ut det med nageln. Det sitter med dubbelhäftande tejp. Lycka till. Mvh Jörgen Sandell |
|
|
Tack! Ska testa! Om du jobbar på Ditec kan du ju tipsa att det är bra om man ger mejlsupport i denna typ av frågor. |
|
|
Hej. Jag driver och äger ett Diteccenter i Stockholm och brukar svara/hjälpa mina kunder och andra som mailar frågor. Beklagar om Ditec i Malmö inte gjort det. Mvh Jörgen |
|
BMW 528 |
Om Ditec dekalen sitter på glasyta så kan jag rekomendera Cascos Limtvätt dyr men ack så bra mot det mesta i limväg. Kan köpas hos de flesta butiker som säljer kemikalier, målar färg mm. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.