|
|
|
|---|---|
| Mina torkare har lagt av helt är det någon som har några tips,jävligt desperat. | |
|
Tyvärr, önskar jag hade. Väntar FORTFARANDE på elschemor över E39. Säkringar är klart kollade osv. Funkar spolning? Nånstans sitter en gemensam styrenhet för torkning/spolning. Det hela kompliceras av samarbete med hastighetsgivare från bilen, ev. regnsensor mm. Jag skulle i första hand känna efter ev. lösa kontaktstycken från reglaget och mot styrenheten. Har en känsla av att det är nån utifrån kommande signal som kan ha fått fnatt. Torkarna pausar ju t.ex en stund efter man startat motorn, kanske en reset (lyfta bort batterikabeln några minuter) kan göra nytta. FP |
|
|
Spolningen funkar några gånger sen slutar den också att fungera men bak funkar allt som det ska,så jag tror inte det är spaken. Redo för ideer.!!!!!!!! |
|
| Tog bort batteri kablarna och väntade ett tag och satte tillbaka dom och sen funkade dom igen.Ganska mysko eller? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Torkarna /regnsensnorns programvara har ju uppdateras under årens lopp, det kanske blitt nått syntax error som nollställdes när du hängde av batterikabeln?? Samtidigt så nollställde du årstimern för bromsvätskebytet (varannat år)så du tänker på det. MVH Hasso |
|
Typisk syntax terror! FP |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.