|
|
|
|---|---|
|
Hej Hur får jag mina innerhandtag i ljust begie nappa läder att blit helt rena? jag har testat bmw skumrengöring. Hjälper med det blir ej helt rent. Ser lite mörkt ut även efter. Tacksam för tips ! | |
|
Hej Någon som vet hur rekondfirmor gör? Kan man färga om ? |
|
| Prova Hagerty mattfläck bortagare. Spruta på skummet och ta baksidan på en skotte och gnugga lite försiktigt. Fungerade kanon för mig. mvh Owe | |
|
När vi ändå är inne på läder så har jag två frågor som man kan ta upp här. 1. Precis på kanten i sätet(vänster sida då man sitter i bilen) i förarsätet är det slitet på min bil, de var så då jag köpte den, hur har ni andra i era bilar? Är det slitet där också? Jag är så jävla försiktig nu när jag går in så jag inte ska komma åt den delen av sätet. Är de inte dåligt att skinn slits så mycket? Jag har ljust CreimeBeigeläder i min och det har blivit gråaktigt vid kanten. 2. Hur många gånger ska man smörja in lädret varje år? |
|
| Det är mycket vanligt på sportstolar. Jag har sett flera med hål i skinnet eller tyget. Min cabbe är också mest sliten där, men eftersom det är svart skinn var det lätt att bättra på med svart läderfärg. | |
|
Okej, då är jag inte ensam iaf. Det som är skumt är ju att man skaver mot det då man går in i bilen de är inte lika farligt då man ska ut men jag antar att man får en annan vinkel då man går ut. Jaha, jo svart har ju en fördel där, hm, till Beige finns det kanske inte en sådan färg. |
|
|
tack snobben ! Ska testa det. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.