|
|
|
|---|---|
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Länk Vad ska man säga? "Genom att stabilisera bilens elsystem, är en stor fördel med motorns tändstift leverera en stark även gnista vilket förbränner mer av bränslet i motorns brännkammre". "Fungerar på både diesel och bensin drivna bilar". |
|
79kr för en blå lysdiod inrymd i en bit plast som kopplas till ciguttaget är ju inte alltför dyrt ändå. Däremot har den absolut ingenting med stabilisering av bilens elsystem att göra överhuvudtaget. |
|
|
Grymt :D Skulle nog fungera bra till tändstiften i min 525tds! //Jesper |
|
|
Haha, 79 spänn för en blå lysdiod som ska stabilisera bilens elsystem? Otroligt dumt, bland det roligaste jag sett. Haha, ett stort skämt, är det första april eller? Och namnet: NeoSocket ?? Hahahahaaaaaa |
|
|
Verkar seriöst.. bilderna i annonsen är ju väldigt vederhäftiga och upplysande, kan vara vilka mätningar och tester som helst...) Det har gjorts liknande försök med supercaps som sätts parallellt över batteriet, liknande som när man hänger en stor kondensator över matningen till stereoslutsteget osv. Inget som påverkar stabilitet i elsystemet eller tändsystem öht. Det kan ju ev. sitta en liten supercap inne i pluggen men inget som påverkar bilen till det bättre. Lite i stil med "turbonator" i insugsluften eller magnet på bränsleledningen, det kommer ut liknande med jämna intervaller. FP |
|
![]() 13.403 323i E30 -85 track day car
120i E87 -06 BMWCS #10072 @bmwslangen (Instagram) |
Ser nu att den finns i två versioner : ECO och Hi-Grade! ECO för motorer under 2 liter och Hi-Grade för motorer över 2 liter. Skillnaden? Större konding i Hi-Grade (och annan färg) Länk Mår illa när jag ser sådan här typ av företagsverksamhet. Tyvärr är möjligheterna att få bort produkten/företaget i det närmaste obefintligt. |
|
Den måste vara grymt bra eftersom den är SOLD OUT!! :D Måste skaffa till lastbilen! Lika bra skaffa en till varje uttag dvs 4st! BMW - Beroende Med Wilja |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.