AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
6.710

m-tech emblem till fälgar? var kan jag få det?

Sida 2 av 2
Sm
511
Smajly
318D Touring -12
X3 2.0D Aut. -08
320 E46 Cab -01
Schmiedmann e ju svindyra.. 50 spänn styck för dom.. hehe.. osse frakten på 170 riksdaler !!! När frakten börjar bli lika dur som varan så e de nått som e allvarligt fel asså. Dessa e ju så små att dom kan stoppas i ett kuvert o skickas som vanligt brev.

Hade också köpt från EBAY/Tradera.. Där får man dom skickade till sig för 5-10 kronor också.. osse får man 4 stycken för samma pris som för en här.. med samma kvalite.
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
jag tänker inte betala 50 kronor per klistermärke + frakt. = haha?

anyway, jag hittade 10 st ORIGINAL, från ebay, för 50 kronor, fraktat och klart från tyskland. snälla, klart man slog till :p så, eftersom jag har 10 st, och bara 4 st fälgar. behöver jag itne resterande 6. så om någon behöver resten, säg till.
Sm
511
Smajly
318D Touring -12
X3 2.0D Aut. -08
320 E46 Cab -01
Sätt en på reservhjulet också :)
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
Smajly: har inget :'( haha
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
Jag tänkte också lägga en beställning från ebay, undrar om det är smidigt att handla där? har aldrig köpt något därifrån samt om det tar lång tid att få hem?
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
Är det svårt att köpa saker på ebay? tänkte lägga en beställning ja med på dessa. tar det lång tid att få hem?
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
asså, det är ruskigt smidigt att handla där. men det tar ju förstås lite längre ibland att få hem sakerna. då dom kommer från andra länder.

jag har handlat mkt på ebay och har aldrig haft problem.

titta på ebay.de

tyska ebay, då får du hem sakerna snabbt.
Ebay är oftast väldigt smidigt. Det tog 3 dagar för mig att få dekalerna.
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
Jag har lagt en beställning på tio stycken från ebay jag med, undrar bara hur lång tid det tar att få hem dessa. kmr det hem i brevlådan eller närmsta ställe tex ica?:)
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
haha va dum jag är kollade bara på första sidan. Tack för svar gubbar!!! :)
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
haha, tar väl ett par dagar :) jag har inte fått mina än iaf ;P
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
fick mina idag. fan dom verkar vara orginal och bra kvalite :P 50 spänn var iunte så dumt
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
Fan va najs!! Jag väntar fortf på mina!!!!! ska sätta på sommarsulorna direkt när jag har fått dom:D Det har nästan gått fem dagar, tror ni att det kan ha blivit något fel? å andra sidan fick jag ju till och med ett mejl med kvitto på det!
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
tror jag köpte mina den 26-27e och fick dom igår. du borde väl ha dom efter påsk
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
Okej:) i väntan på emblemen har jag gjort en god gärning.. fyllt däcktext. jaja jag vet att vissa tänker men åååh va fullt! Jag håller med att det kan bli jävligt fult om man fyller i för mycket men jag har bara fyllt i två ganska små rader. någon annan som gjort detta förut?:)
Japp, jag har fyllt i däcktext. På den tiden när jag var 16 och hade en a-traktor... ;-)
hi
118
highwon
BMW 320i Coupe -94
Okej fan va najs jag hade ingen a-traktor för jag va inge bonne!;)

Jag har fortfarande inte fått mina emblem, jag beställde dom den 25e Mars!
Är detta normalt? tar det verkligen sån tid?
be
379
bengalsimon
320i E90 -05
äh, oroa dig inte. du borde få¨dom när som helst, har ju varit påsk nu också. sen beror det ju på varifrån du beställde :) jag körde från tyskland
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.