|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
jag har precis lagt en beställning på ett set m-replica fälgar till min e90. dom gamla bmw locken kan jag ta från mina orginalfälgar jag har nu. men var ska jag hitta m-tech emblemet? lol? haha kom och tänka på det nu!! | |
| Ta en noga titt på dina BMW emblem, så tror jag du kommer på vilka som säljer det du letar efter. ;-) | |
| hmm, jävla pantad jag var då :D är dom dyra? | |
|
Nej, dom är inte speciellt dyra. |
|
| blir väl att beställa då xD | |
|
ebay annars. Kostar nog inte många tior.. |
|
| jag tänkte också lägga en beställning men hos schmiedmann. Någon som tycker annat? | |
| hos schmiedmann? ebay? kan någon av er länka? | |
|
Här finner ni dem hos oss: Länk Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
| är det där styckpris? | |
| Det verkar så. | |
| kostar ju inte ens sådär mkt för 10st på ebay. tänker inte betala 200 kronor för lite klisterlappar. köpe rdom om det där är priset. inte st. | |
| Jag köpte 10 st OEM för 80 kroner. | |
| CooperVickis: Nästan 170 kr i frakt för några "m-dekaler"? Känns väl lite saftigt... | |
| Sevak: jag antar att du inte behöver alla 10. lust o säla 4? :P | |
|
GE: Det är fast pris på frakt upp till 35kg så skriv ett mail till mig istället så fixar jag det: viktor@schmiedmann.se Dom kanske är dyra men de är original. Ebay är inte original. Mvh Viktor Örtegren E-post: viktor@schmiedmann.se WWW.SCHMIEDMANN.SE Vi har ALLT till BMW! |
|
| men vad kostar 4 st? de känns ju lite mkt att betala för "original" klisterlappar som man ändå inte ser skillnad på | |
|
Länk /Magnus Oldberg Bostongurkan: Länk |
|
| Jag köpte ett gäng dekaler på ebay till slut. 44 kr (!) för 10 st inklusive frakten. Jag kan inte se nån skillnad mot originaldekalen som jag har. Sen får man väl se om dom sitter kvar på fälgen också, men nu har jag ju några extra så lite svinn gör väl inget. Inte heller originaldekaler från BMW sitter kvar så dom här är nog inte sämre. | |
| Dem jag köpte var även original. | |
| Det stod även på mina att dom är OEM men det kanske man ska ta med en nypa salt när man köper billigt på ebay. jag köpte mina här om nån mer är intresserad. Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.