|
|
|
|---|---|
|
Vet att det har blivit lite för många såna här trådar på sistone. Men har ingen lust att åka 100mil enkel väg bara för att kolla på en bil. Är det nån som sett den här bilen lr provkört ? Eller nån här som har ägt den ? Länk Mvh | |
| ser rätt fin ut, Men 15 ägare är lite mycket, Tänk på när du ska sälja den, 16 ägare! Ja hade hellre lagt nån krona till och köpt en några ägare och nyare, | |
|
Jag kan slå ett öga på den om du vill, borde hinna idag. Jag kan däremot bara säga positiva saker om handlaren. Varken jag eller några av mina bekanta som handlat av Mabil har haft någonting att klaga på, brister som uppkommit har ordnats utan gnäll. Jag återkommer, kanske... /Thomas |
|
|
Sådär... Nu har jag kikat på den. Den är mycket snyggt rekondad av Pingen och ser fräsch ut. Den har såklart bättrade stenskott, mycket snyggt bättrade dessutom, och lite slitet krom på njurarna. Inredningen ser fräsch ut med undantag från innerhandtaget på förardörren där nån har haft den dåliga smaken att ha ringar med vassa kanter. Det ligger lite nya bromsskivor och väntar på att monteras men bilen är troligen helt klar på måndag morgon. Jag har inte provkört men det är nog bara tur det, annars hade den nog varit såld. /Thomas |
|
| Tack thomash, nu blir man ju ännu mer sugen, snackade med säljaren idag verkade väldigt trevlig, han skulle återkomma på måndag med mer info och bilder | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.