AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.397

Nöjd o glad me din M3 E46 eller INTE?

Sida 1 av 2
MS
14
MSam
E46 M3 Cab -03
E60 M5 Hartge Sedan -05
Berg och dalbana för mig om jag ska behålla eller sälja!!
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Har du tekniska problem eller kommer du bara inte överens med henne? :)
MS
14
MSam
E46 M3 Cab -03
E60 M5 Hartge Sedan -05
nej inget problem med det tekniska:) o vi kommer bra överens kan jag lova dig haha men efter två år känns det konstigt bara!
He
786
Hexagon
118d M-sport -09
520d -13
-
Ford Mustang HT -65
Lomax 224 (Ami6 -67)
Hehe, det gäller att fokusera på de fina stunderna, och inte hänga upp sig på smågnabb. Ge henne en present eller två till våren (ett par fälgar, en recond, eller något annat trevligt) så ska du se att det blir bra.

;)
Be
81
Beaf
E46 M3 CP SMGII -05 (såld)
Går även jag runt och funderar om jag ska sälja eller behålla. Älskar bilen jag har och har haft få problem, men är galet sugen på M3 e92!
Fd
269
Fd Mercafreak
Kör nu Mercedes SLK 350 /// AMG

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Hade samma problem med min m5a. Valde att behålla henne. Har beställt en massa nya delar och nya däck + ny lack i fronten,

Har varit runt å provkört ett gäng bilar men inte hittat något som får en att tända till riktigt. Visst finns det roligare bilar men man får lägga 2 till 3 ggr mer pengar. Frågan e om det är värt det. Sannolikheten att man e nöjd med den andra bilen efter 2 år förmodligen inte mycket större än med den bilen man har nu.

Dan Helsingborg
Kör E39:o, BMW M5 och BMW 525
IL
11
ILCapitano
BMW M5 -99
Hade samma funderingar med min M5 e39, galet nöjd egentligen men valde att sälja vilket jag ångrar idag. Suget efter M bil finns hela tiden ock kollar jämt på blocket.

Trodde att när man fått äga en M5 ett tag kunde man lägga det bakom sig och köra "vanliga bilar" framöver, ack så fel:) Suget är bara större idag
Skulle inte finnas på kartan att jag skulle sälja nu när det närmar sig påställing. ÄR så fruktansvärt sugen så jag håller på att dö.
MS
14
MSam
E46 M3 Cab -03
E60 M5 Hartge Sedan -05
JAg vet att jag kommer att ångra mig så mycket om jag säljer den, vet många som siter i den sitsen idag. även om jag skulle byta så e det ju svårt o hitta en helhet hos en annan bil i samma prisklass, men som sagt efter två år så ändras mycket, det trodde jag aldrig... en vän sa det när jag köpte m3an.. vänta du några år o du vill bara sälja den. HAha då skrattade jag han i huvet o ba aldrig att jag säljer, ska lämna den till skroten själv..men snart e det vår ;)
Sk
1.302
Skorpionen
BMW 1M COUPE-2012 - AW

Killar ,ni verkar rastlösa.. har haft min i 3 år och ska klart behålla!
Fd
269
Fd Mercafreak

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Det bästa måste vara att aödrig sälja. E man sugen på nått nytt så köper man helt enkelt en bil till som man kan tröttna på efter 2 år å sen sälja den istället :-)

Dan Helsingborg
Ji
2.380
Jimmyboy
530e xDrive Touring M-sport -21

Är helnöjd med min M3:a som jag till slut lyckades få tag på i somras. Vill verkligen oxå ha vår nu så att man kan väcka monstret till liv igen :).

Mitt tips till dig Dan, är att behålla den en bit in på våren och trivs du inte då så sälj den :).

Mvh Jimmy

Fd
269
Fd Mercafreak

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Jimmy>> Så skulle man åxå kunna göra. Nu har jag beställt tid hos lackeraren för att fixa lite stenskott på spolerna fram, bak och speglarna som ska fixas till, nya däck är beställda. + växelspaksknopp och handbromshandtag i alu så folk kan sluta gnälla näst gång jag lägger ut den på annons :-) Så lätt bränner man 15 lök :-)

Dan Helsingborg
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Hm...Ja M3 HAR EN otrolig GUMMISNODDSEFFEKT....varje gång man säljer sin M3 för o prova nån ny racer så slutar det med att man saknar kärran igen:-) Är inne på min åttonde M-bil nu.....

Mvh Peter
Be
81
Beaf
E46 M3 CP SMGII -05 (såld)
Fd Mercafreak: Nu kommer folk gnälla för att bilen är omlackad =)
de
222
demax
520dA F11 xDrive M-Sport -14
Jag längtar efter att få dra första turen på mina split nya csl 19" och dra ut till Vaxholm en solig vårdag.. Fi fan va nice!!! M-Love
Fd
269
Fd Mercafreak

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
beaf>> Det är därför jag bara lackar kjolarna fram å bak å inte resten. skulle egentligen velat lacka huven för att få bort alla stenskott men risken för minsta lilla nyansskillnad gör att det inte är värt det. Har dessutom använt mig av denna lackaren vid 2 andra tillfällen. har då blivigt bättre och snyggare än lacken från fabriken. Han e sjukt duktig men lite för dyr men men. Blir det bra e det värt varenda krona

Dan Helsingborg
He
560
Heinrich
M3 E46 2003
Har ägt min m3a i ett år nu, planerna är att sälja den till hösten.
Funderar sedan på att eventuellt köpa en bmw z4 m när priset lagt sig under 300..
Ec
180
Echelon
BMW 320d e90 -06
Ägde min m3a i två år innan jag sålde den, och nu är man på jakt efter en igen =)
mi
130
mickaellllll
BMW 520 e61 -08
bmw 3,0SI -75
BMW gran tourer 220d xdrive -16
Jo jag är jävligt nöjd med m3 e46 01, har haft min snart två år. sen skaffade jag hund, så blir säkert en tourning 335. men ibland får hunden följa med på en tur i bilen. Det är en liten hund som knappt hårar.. men nu får man säkert massa sura kommentarer, för att man tar med hunden i m3an :)
Fd
269
Fd Mercafreak

Audi A4 2.0 Ts Avant Q
Micke>> Äsch det e väll ingen fara. Min Jack Russel har åxå fått åka M bil förra säsongen. Han får sitta fram på golvet vid passagerar sidan. det lilla hår som blir (använder en filt när han e med) e lätt å dammsuga bort vid nästa tillfälle.

Dan Helsingborg
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.