|
|
|
|---|---|
|
tjena! vad är det för diameter på luftfilter till bmw 523 e39 -98. Ska nämligen köpa ett till pappa i födelsedagspresent. Vill då köpa ett som passar. Finns många olika diametrar har jag sett... Tack för svar MVH Johnny | |
|
hej johnny det finn bara en storlek på luftfilter till din pappas bil om bilen är original. ta hans reg nummer å gå till bildels affären så får du rätt filter. jag har kört med biltemas luftfilter i flera år å det fungerar utmärkt. passa på å köp pollenfilter samtidigt till kupèn även dessa kan man köpa från biltema. det är en stor prisskillnad på filtren jämfört med original. om jag bara hade sådana barn själv som vågade köpa lite saker till min bil. lycka till. mvh mika schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
|
jag glömde nog säga att det var ett sportluftfilter jag skulle köpa till den. Sorry, glömde skriva det.. MVH Johnny |
|
|
ja då kan ja inte hjälpa dig. tips det kanske står nått fabrikat på filtret . passa på att kolla medans gubben sover.. lycka till schnellfahrer baumvelt the force is with mee |
|
| kollar man det med ett skjutmått eller? =D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.