|
|
|
|---|---|
|
Länk Jag ringde säljaren och pratade med honom och han sa att den är i mycket bra skick och inga fel eller brister finns. Säljare och ägare är ej samma person Inget ägarbyte tillgängligt Inga sommardäck tillgängliga Enligt säljaren är ägaren bortrest Bucklig och repig höger bakskärm Rostig högerdörr Mycket slitet förarsäte Vindrutespolare läkage från slangarna Höger vindrutetorkare sönder Nån hållare pålimmad på växelkonsollen Vippströmbrytare på rattstångskåpan Mycket dåliga pixlar i hyvudinstrumentet Sönderklippta mattor där bak Servicebok fattas Gnissel i bakvagnen GSM antennen borta Monteringshål i instrumenpanelen Plastkåpan på vänster sida på förarsätet sprucken. Skitig invändigt mm mm mm Enligt mig är bilen värd högst 20000kr | |
|
Är det Hörby Cars?? =) |
|
| rivatperson i Norrköping. Jag var och kollade på bilen i dag. | |
|
tråkit den ser skaplig ut på bild. alltså när jag köpte min 740 så var den inte så fin men jag betalade in mer en 20 för min men nu har jag lakt ner massor av pengar och tid på en hel renovering och den blev grymt fin, det jag vill säga är att bilarna på 90talet börjar bli gamla så hitta fina bilar utan att ägarna under åren både lagt ner tid,ömhet,och pengar det är svårt, men dom finns, |
|
|
Låter normalt för 39tkr, vill man ha fin kostar det betydligt mer/eller kontakter/tur. Det var ingen extrem anmärkning av dem du radade upp. Stephan |
|
| Du stephan .Med tanke på att han sa att den är i toppskick är det väl mycket. Men du har väl samma uppfattning som säljaren om vad topp skick är då. | |
| Men är det inte lite anmärkningsvärt och läge för ett par varningsklockor att ringa när flera punkter i annonsen uppenbarligen inte stämmer överens med verkligheten? | |
| Jo det stämmer, det handlar ju om vad säljaren sa till mig i luren, och han sa att den var i toppskick vilket den långt ifrån är. Jag köpte en 740 98 förra året för 25000 och den var nära topskick. Så att säga att man får räkna med att det ser ut som 25 när man betalar 25 stämmer inte alltis | |
| Jag har sett den där på blocket, men kände direkt att den låg för lågt för att vara i det skick som påstås. Jag är övertygad om att man får ge 60-70 för E38or i BRA skick. Men det hör förvisso inte hit, håller med dig, säger man att bilen är i toppskick så ska den också vara det! Oavsett prisklass. | |
| Nillenalle: Du skriver "Mycket slitet förarsäte" men det har han ju skrivit i annonsen; ful läder =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.