|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jo nu är det så här att min motor till bilen har skurit, det är en BMW 318 Touring års -03a.. Motor olje lampan lyste, farsan trodde han kunde fixa det men slutade dåligt som sagt. Är skit arg på han men jag har mer cash än vad han har så jag vill inte sätta han i skiten, så jag får punga ut med pengar om den nu ska lagas. Bilen är ju relativt ny. Är den är värd att lagas, verkstan trodde att det skulle kunna kosta något runt 30-40k att fixa en ny motor med arbete osv. Köpte den får något år sedan för 99 000:- Den är mycket fräsch inuti och utanpå. Den var väl kanske värd 70-80k innan motorn skar skulle jag tro. Så min fråga till er är: Hade tänkt sälja den till sommaren innan den skar, men vill fortfarande sälja den nu så, Är det då värt att laga den och sedan sälja den, eller ska man försöka kränga iväg den i befintligt skick? Vilket tror ni att man tjänar mest på? Tacksam för svar //Glenn | |
| det borde gå att få detta gjort betydligt billigare, jarls nere i helsingborg bytade min på en 325 E46 -02- för strax över 20k. slå dom en signal vettja! | |
| Har du kollat upp fler priser på reperationen? | |
| Hur skar den vad hände? | |
| yxgone har ett tips till dig om du vill ha hjälp. ser att du bor i dalarna presis som jag Hör av dig via 070-4395484 eller owetuff@hotmail.com. Mvh owe | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.