|
|
|
|---|---|
|
Någon som kollat på denna M5 ? Länk | |
|
Verkar ju vara samma skojare som drev Europe Bilcenter i Söderköping och sålde välskruvade bilar. 5 år gammal och 3800 mil? Knappast, även om bilderna ser helt ok ut. Freude am fahren |
|
|
Håller med om att bilfirman inte har det bästa ryktet men 5 år och 3800 mil är väl inget konstigt. Av de 33 M5:or uttagna 2005 som finns på mobile.de har 8 rullat mindre än 3800 mil. Flera av dom är dessutom billigare än ovanstående bil... ___ //Ulf |
|
|
Jo det är samma ägare som hade det i Söderköping, Dom ligger nu bakom polishuset i Norrköping. Jag bor själv i Norrköping och har hört mycket illa o dom, bland annat försökte dom sälja en audi rs4a som var helt sönderkörd. tror dom har försökt o sälja den i snart 2 år. Men de är klart, dom har säkert vettiga bilar oxå... |
|
behrozosogh |
jag va o snackade med de innan jag köpte min m5a. bilen va inte där då,den va på väg från italien. killen sa att det va nån repa på bak kjolen. o den är importerad nyligen från italien. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
| Står en M5 på förenade bil i malmö för 489 -06 med 2800 riktigt fint skick. | |
|
Killen frågar om bilen och inte firman! Eftersom det står att det är en ägare så kan det va möjligt att den har gått 3800 mil. 5 år gammal borde ha gått minst 5000 mil tycker jag, men alla kör inte lika mycket! tommy har du kollat om den är svensksåld? |
|
| Har kollat den nu, brorsan funderade på att köpa den men är helt mot Italien-bilar, handlaren uppgav först att den kom från en Bmw-chef i Tyskland men den har man hört innan. Nej den bilen är ett avslutat kapitel men den var fin! | |
| Så den är italien import!?! har ni varit o kollat på den då? Bara nyfiken! | |
behrozosogh |
jag har varit där. bilen ÄR italien import. De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn.. |
|
Det kan ju vara värt en provkörning i alla fall :-) BMW CS #1812 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.