|
|
|
|---|---|
|
Hej, Jag skall nu uppgradera fälgarna på bilen och har då 3 fälgar som jag väljer mellan. 1. Performance 313 2. 193 M 3. Radialeker 216 Vad tror ni passar bäst på en 320d, E90 LCI, bluewatermetallic? MVH //S | |
Buspelle |
Performance 313. Den passar på allt. |
| Då får det väl bli det då. :-) | |
Bayer_Aleks |
Har du inga egna önskemål? =) Köp något som ingen annan har på sin BMW. Själv kör jag på Vertini fälgar som jag inte sett någon ha vare sig på en BMW eller någon annan bil i Sverige hitills. Länk |
|
Jag skulle köra med 313 men när jag såg mina nyinköpta Jade R var jag helt såld på dem. Dessutom som Bayer Aleks säger så är det inte många uppsättningar som skickats till Sverige, och ingen av dem sitter på Bmw. Har varit i kontakt med Kevin på Modbargains han erbjuder bra pris på replika 313 fälgar. Länk |
|
|
Mitt tips är helt tvärt emot dom två sista som skrivit i tråden. Köp det som du tycker är snyggast. Köp inget för att vara "ensam" om det. Oftast så ser det mesta illa ut om du får tag i några riktiga udda fälgar.. Radialeker tycker jag ser bra ut av dom du har nämnt själv i tråden. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| 313 röstar jag på :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.