AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Import
3.030

Skumt låga priser?

Länk Känns ganska låga priser, men inte sjukt låga. Dryga 11Keuro för en 8000mils 545 från 2004 känns väl dock för bra, eller? Finns 545or som inte är så mycket dyrare, men fler mil på mobile. Företagets egen hemsida verkar dock inte ta upp bilförsäljningen alls....telefonnummren är dessutom de samma...kommentarer någon...

Fakehandlare. Sådana dyker upp hela tiden men tas ofta bort snabbt

Denna är nu bortplockad ser jag
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Jag kollar på E61:or och nästan varje kväll så dyker det upp en 550iAT -07 för 16' Euro för att sedan vara försvunnen nästa morgon. Alltid samma bild men olika orter. Bilden är för övrigt från en bil som var till salu i höstas hos Akpinar i Sindelfingen men då till priset av ca. 37' Euro.

___
//Ulf
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Söker man på Mobile måste man bortse från de översta 20 träffarna varenda gång känns det som. Det finns otroliga mängder med skräp på Mobile. Trist på en annars fin site.

-------
//Lövet
Hör fanns det dessutom en "skarp" site bakom den som såg helt ok ut och med matchande telefonnummer och kort på folk (kan man iofs kopiera).

Är även detta en fakefirma tro?

Länk

Man ska kunna få tillbaka skatten på bilar från DK, men man måste visa att momsen är betald som jag förstått det.... S60 T5an känns spontant intressant hursomhelst.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.