|
|
|
|---|---|
|
Finns det några tillbehör som "alltid" är med i M-paket? Jag har en M Technic Steering Wheel Airbag-ratt och misstänker att bilen även har sportchassi förutom allt annat lull-lull... Visst finns det någon sida på nätet där man kan kolla VIN eller VDN-koder för att se vad man hade från början när bilen var ny? Men vart hittar man denna kod i bilen?` /MVH I rather have a bottle in front of me - than a frontal lobotomy! | |
| Närmsta BMW handlare kan ta fram en lista på all originalmonterad utrustning på din bil via reg. numret, eller VIN. Be dem om en detta i samband med att du handlar nånting där så får du säkert "listan" på köpet. | |
|
Svart innertak, M-stötfångare ingår. M-ratt gick att få som normalt tillbehör precis som sportchassi. Stephan |
|
| Tror även orginal utrustningslistan kan finnas i bilen. Antingen under dynan till baksätet eller under passagerar stolen. | |
| Under soffan bak, så kan de sitta en lapp om du har tur, om ingen annan har slitit bort denna, den är oftast fasthäftet i undersidan av sitsen! | |
|
Tack alla! Hittade listan i dag, satt i servicehäftet... Men skinnklädseln är inte med (däremot ratten), inte heller sportchassi tyvärr... Ja ja, vad är väl en bal... ;) btw så lagade jag obc:n igår (pixelfel) och har försökt posta ett inlägg om det med lite tips, men man får visst inte posta länkar i http:-format antar jag? Ska kolla forumsguiden... MVH |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.