|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Är det fint väder är jag klart intresserad! ska försöka få med mig 2 till från sundsvall om det går :) | |
|
Kanon vore ju grymt om vi fick med ett gäng och kan åka 5-10 bilar efter varandra // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
|
Nån mer som ska ner till Gävle den 1a Maj på träffen? // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
| Jag har fått tillbaka bilstereon iaf, så är det fint väder kommer jag komma. Men hur ser planerna för träffen ut? Kvälls träff? blir det köra/fika träff? bara stå o prata lite på parkering? | |
|
Rubrik: Fika/Utflyktsträff i Gävle - Intressekoll Sök i den tråden så kan du läsa mer // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
| Jo läst lite i den nu. Träffen är ju beslutad till kl 12. Då är ju frågan när möts vi sundsvallare, vart möts vi, vilken tid? Shell vid max kanske? jag måste iaf tanka där innan jag far neröver. Åker aldrig till Gävle så har ingen koll på körtiden, vet ju att det tar typ 2 timmar till söderhamn med lastbil iaf :P | |
|
Shell vid Max är en bra träffpunkt. Är 20 mil till Gävle så beror ju på hur man kör men om man startar kl 9.30 så bör man ju ha hittat till Biltema i Gävle. Vi kan ju utgå från den tiden vilka från Sundsvall är det bara jag och Amonsson? // 4 cyl är INTE en riktig BMW |
|
| Okey, Shell vid max 0930 it is. Försöker övertala 2 att åka med, men en har blivit påbackad så vill inte åka med och en har festplaner så verkar gå trögt.. Blir ju lite tråkigt om vi bara blir 2 bilar :/ | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.