|
|
|
|---|---|
|
Efter att ha varit otrogen med några andra märken mellan varven, senast en A4 Avant 1.8TQ är jag återigen lycklig ägare av en BMW. Trots att jag blivit besviken några gånger på mina tidigare BMW kan jag bara konstatera att det inte blir bättre med andra märken, framförallt inte Audi. Tre vk besök med A4 på 5 månader fick mig att gå tillbaka till BMW. Det blir första gången med en 523, några har varnat mig för att den skall kännas slö. Jag tyckte den kändes lagom för mina behov och ett bra pris framförallt- Är det några andra som har erfarenhet av 523 -07, är det några problem jag bör förbereda mig på? /Robban | |
|
Har en, Tycker den är lite slö jmf med 330n men den är ju bara till för att rulla runt familjen. Går fint. Inga problem de första 3600 milen(fan vore det annars...) |
|
|
Är det faceliftar´n? Dvs high pressure insprutningen, 190hk mm? Jag har en närstående som har en 523i-07, uttagen sommaren -07, 190hk, det som faktiskt havererat var den elektriskt utfällbara dragkroken!, och alltihopa byttes på garanti.. Visserligen extra utrustning och s.a.s. ingenting modellspecifikt, men det enda jag har att tillföra.. "Skorrade" bara och ingenting hände som han sa. Ingenting annat har dj*vlats rent mekaniskt/elektriskt.. Den har väl hitintills rullat ca 2500mil, + - några mil.. Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.