AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
2.656

M3:a på blocket

Nån som vet något om denna? Faller mig inte i smaken. För min del hade jag siktat mer mot orig-stuk vid affär.

Länk
Qu
97
Quakesk
Bmw m3 -96
Länk

Diskuteras rätt flitigt redan där.

Mvh
Jo
316
Jonas 320
Audi r8 4.2 R-tronic -09
Porsche GT3RS CS vit -10
Ferrari F430 Scuderia -10
Corvette c5
m3 cab 2004
m3 cab 2000 E36

varför starta du tråden då,
Eller hur. Varför starta en tråd om en bil som inte faller dig i smaken? Det har blivit ganska många nyreggade här som startat rent ut sagt dumma trådar.
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
Grejjen är väl att ts är lite intresserad av bilen och vid ett ev köp återställa den mer åt original hållet utseendemässigt?
Jag ber så himla mkt om ursäkt att jag missat att denna bilen redan diskuterades. Tyckte att jag kolla igenom sidan ganska väl men tyvärr råkade jag missa detta. Annars hade jag såklart inte startat en ny tråd?
Är folket på AP lite gnälliga eller vad?

Det jag menade var såklart om något sett bilen IRL och min tanke är om den är fräsch så kunde man lagt ett bud och försökt återställa den mot mer orig-skick.

Har tittat på ett antal bmw:s som inte varit i ett ärligt skick enligt annonserna.
Det är därför jag efterlyste lite information.
Gee
Lär ju kosta en del att få den helt orginal, men blir man av med allt det röda och kanske på med en orginal huv så ser den väl helt okej ut, nya fälgar är givetvis ett måste också men tänk dig den helt vit med svart tonade rutor runt om och ett par snygga fälgar. Gillar dock inte att den är omlackerad, då vet man aldrig hur seriöst det är gjort eller hur skicket var på bilen innan lackering.
Länk
Jo
316
Jonas 320
Audi r8 4.2 R-tronic -09
Porsche GT3RS CS vit -10
Ferrari F430 Scuderia -10
Corvette c5
m3 cab 2004
m3 cab 2000 E36

folk är inte gnälliga, Nej är de inte, Men vi som har varit i detta forum sen många år tillbaka vet hur det har blivit med nyregisterade användare som startar massa trådar bara för att de ska börja spara pengar till en m3 eller m5, Och innan man fråga om någon bil ska man ha pratat med säljare först,

Vad kommer den regeln ifrån, att man ska ha pratat med säljaren först?

Det är väl jättebra att höra sig för här först. Det är ju inte direkt så att man tar upp folks tid genom att fråga i ett forum. Många är trots allt här för att hjälpa till med att svara på frågor, och många gånger finns mycket information att få här. Speciellt med M-bilar.

Jag vill gärna veta att jag är intresserad av en bil innan jag ringer säljaren. Men jag kanske inte är som andra...
74
415
740 power
M5 E60 2007
335i E90 2007
320d E91 2011
520 F11 M
Jag håller med dig Bapelsin,klart att man ska kunna fråga här innan man ringer på en annons.
Det finns många som sitter inne med oväderlig information här.
Många som har klarat sig från att köpa "fel" bil.
Kan verklgen en 15000 milare vara i nyskick??
Ja
153
Jakobenkvist
Mercedes C63 AMG kombi 2011
BMW M3 E46 "CSL" ESS 2002
BMW 320d x-drive M-Sport E91 2010

Ja den kan vara i nyskick!!!
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Om någon skriver nyskick så är det bara ett bevis på att författaren har en skev bild av hur skick ska beskrivas. Den kan vara i extremt bra skick. Men INTE nyskick. Räcker med att en bil rullat 150mil för att den inte är i nyskcik längre.
Sen borde väl en bil i nyskick vara orginal precis som när den va ny?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.