|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
fredde 7 |
Blir lite irreterad av sådana här trådar, där trådskaparen söker legitimetet att handla av ngn som uppenbart bidragit till ngn annans olycka. Du skriver visserligen att du inte kommer att handla av honom om ingen här kan säga att han är ok...men du har ändå övervägt detta...många handlar nog ändå. Sluta handla dessa saker!!! Finns inga hederliga 16:9 skärmar för ngr tusenlappar. Detta är enda sättet att få ha våra bilar ifred. |
|
Jag skulle inte kunna tänka mig att handla stulna grejer (eftersom nästa gång kanske det är mina grejer som bjuds ut...) men jag tycker inte 4000 för skärmen och 4000 för MK4:an är suspekt billigt... Har sett många annonser som verkade seriösa med betyglit lägre pris på skärmen. Typ 2500-3000 kr. Det är vad jag är villig att betala MAX. Sen att jag lyckades pruta på det innan jag började bli misstänksam är en annan sak. Ska jag vara ärlig är jag inte ens säker att grejerna finns överhuvudtaget. Var mer orolig att jag får en dyr tegelsten hem i paketet. Problemet är dock löst och tråden kan ses som en varning till andra att det kan vara något suspekt här. BMW 4 Life |
|
|
och för att förtydliga. Finns inga som helst bevis på att något är stulet. Bara misstankar och spekulationer... BMW 4 Life |
|
| Okej grejerna är absolut inte stulna. Han måste ha hittat 10 olika kompletta M-paket och skärmar i ett grovsoprum. Händer mig hela tiden. | |
|
Kanske inte, jag har inte påstått det heller, frågade bara om tips och råd men det är inte aktuellt längre då jag valde att inte köpa då säljaren var dryg som stelnande betong...och visste inte exakt vad han säljer. BMW 4 Life |
|
| Ärligt Ctech tror inte du sj att det är stulna grejer? Menade inte att förlöjliga dig eller nåt :). | |
|
andreas.a, visst luktar det stöldgods och det är typiska grejor som stjäls ofta (M-paket, airbag, rattar och byggverktyg). Om jag skulle GISSA tror jag också att det är stöldgods och jag skulle personligen inte handla av killen utan att vilja se kvitton på tex byggmaskinerna som han definitivt borde ha tillgång till i sin bokföring. Men tycker inte det är fel bestämmt hävda att det ligger till så med den info vi har genom anonserna, tycker Ctech lägger in en bra brasklapp. När jag studerade handlade jag en del med begagnade alu-fälgar och någon gång var det en spekulant som antydde att det ev. var stöldgods. Kan säga att det inte är ett dugg kul att bli oskyldigt anklagad. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.