|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
kan dom inte lägga det skräpet i ett annat varumärke för att finansiera det viktiga. har inte målgruppen varit tillräckligt stor tidigare? man kan väl knappast säga att det gått dåligt för bmw på länge och knappast genom den stora finanskrisen? jag ser gärna att de satsar på hybrider. alltså enbart el-drift vid kortare körsträckor. då slipper vi hög förbrukning, utsläpp och kallstarter. det skulle fungera bra som bruksbil. |
|
| Just det , ingen bristvara precis med små framhjulsdrivna bilar. Varför skulle det behövas en till? Hoppas att den gömmer sig bakom ett annat produktnamn så att BMW-märket inte sablas ned med nån Polokopia. När de flesta andra biltillverkare satsar på premiumbilar för att tjäna mer pengar varför gör marknadens ledande premiummärke tvärtom? Självmord?/ Dumheter. | |
|
I slutet blir det nog som vanligt. Det som konsumenterna köper kommer BMW satsa mer på. Om vi efterfrågar traditionella BMW med fina motorer, bakhjulsdrift och snygg design, kvalite och fantastiskt körkänsla måste nog BMW anpassa sig till det. Har svårt att tänka mig att vi skulle få anpassa oss till bilarna bara för att BMW sätter sin logga på dom... Kolla bara hur det gick med tex E65, de fick "facelifta" den för att den skulle bli hyffsad snygg och BMW aktig för att tilltala BMW köparna inte långt efter lanceringen. E65 efter facelift är en ganska snygg 7:a om än inte i samma klass som E38 så jag tror och hoppas innerst inne att BMW vet vad vi vill ha. (OCH DET ÄR INTE FRAMHJULSDRIFT, FINNS INTE MED PÅ KARTAN FÖR MIG) BMW 4 Life |
|
| Länk lite skisser på 0-serien | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.