|
|
|
|---|---|
|
Jag har köpt ett BMW orginal GPS fäste som jag funderar på om jag ska använda eller inte, Är lite osäker på hur det ska monteras. Ser ut som om fästet ska skruvas fast innanför dekorlisten, har kikat lite på realoem, men får inte fram tillräckligt med info för att se hur lätt det är att demontera dekorlisten. En massa clips och skruvar, men vart sitter alla skruvarna? Är det någon som har demonterat denna listen nån gång? Interiörlist: (höger) Länk Instrumentbräda: Länk /Christian | |
| Du menar denna va 02 Plaat instrumentpanel aluminium höger? | |
| Japp, den menar jag, står lite olika benämningar på den beroende på vart man läser... :) | |
|
Jag demontera alla mina lister förra veckan de tog knappt 15 min. Jag använda en hård plast bit som smal i början sedan tjockare och tjockare. Börja från höger sida tryck in något mellan listen och panelen bänd sedan upp, hela ventilations grejorna följer med jobba dig från höger till vänster. Vid dtc knapparna sitter 2 kontakter den främre är lätt att dra ur den bakre behöver du en tång till eller något annat du kan dra ut den med. Sen är det en kontakt till startknappen som måste kopplas ur. |
|
| Okej, tack för hjälpen! Men sitter det inga skruvar någonstans? Tänkte om de fanns monterade från handskfacket eller nåt?! Det är ju med skruvar på realoems bilder, men de kanske är för att skruva fast clipsen med eller nåt? | |
| Inga skruvar. | |
|
Oki, låter ju bra! Var det något clips eller nåt annat som gick sönder när du tog loss listen? |
|
| Inget som gick sönder. | |
|
Hej Jag har försökt att beställa det GPS fästet också, men verkar svårt att få fram. Vart har du köpt det - pris - best. nr ? Har du någon bra närbild på det ? Övrigt om installationen ? /Anderz3 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.