|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Mycket fint! Hoppas man får se den IRL snart igen =) //Koffe |
|
|
Jocke! Måste bara berömma dig för din oerhört goda smak. Fälgarna är ju gjorda för din bil! Med sänkningen och frontspoilern och allt annat godis på "bumsen" kan det bara sammanfattas på ett sätt; MUMS! ;)) BMWCS #04759 BMWCS Syd KAK |
|
|
Man får tacka så hemskt mycket /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
Har inte sett nån fetare 7-serie ihela mitt liv!!! Var rädd om den! Mvh Marcus |
|
|
Måste instämma i jublet ;) Bilen ÄR bland de snyggaste E38'or jag någonsin sett! En dag ska jag också ha en E38... tills vidare får Fiat Uno duga, hehe ;) ///Tomas M Länk BMW E28 registret #001 |
|
| Blev juh riktigt trevligt. Hur blev komforten? Jag såg på bilderna att EN låsbult per fälg. Skaffa fler, jag tror nog dom e ganska eftertraktade. =) | |
|
Ja, jag ska skaffa fler låsbultar. Dom hade inga hemma när jag bytte så jag fick ta de gammla. Ingen skillnad på komfort, nästan bättre faktiskt. Däcken kändes lite mjukare att köra på. /Bimmerman Länk Sponsorer Phatmobil Projekt: Jag själv :(( Därför ett långtidsprojekt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.