|
|
|
|---|---|
| Var och tittade på gtn i lördags. Tyckte den var jäkligt snygg i verkligheten. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Nja så snygg är den inte i helhet, stor och klumpig, även att framföra....men invändigt är den helt fantastisk med sin rymd och lyx! Mvh Patrik |
| gillar den faktist.. visst ser baken lite klumpig ut men inredningen är så fin o mysig | |
| Är också en av få som verkligen älskar GT´n, både invändig + utvändig design. Har haft hemma och provkört både 530d och 535i, men "fegade ur" och köpte en F10 istället. | |
|
Jag var väldigt skeptisk till GTn men jag har börjat ändra mig, en svart 530d GT med tonade rutor och 20" vore inte fel BMW CS #5139 |
|
Buspelle |
På mig imponerar den inte. Får en känsla av tillplattad och utdragen X6. Stor och klumpig. F10 spelar i en helt annan divison även om den ju inte är liten den heller. |
|
Skumt att den är 5-serie när bottenplatan är en 7-serie. Onödig modell tycker jag.Håller med föregående F10 verkar mer BMW |
|
|
5 GT har ju suveräna innerutrymmen och komfort. Jag läste att takhöjden i kupén är likvärdig med X5:an. Men utsidan på 5 GT är ju inte vacker. Som någon skrev: F10, a 5 GT with a happy ending. |
|
| Jag gillar den som fan. Såg en i värnamo i december kanske. Trodde inte mina ögon. Inredningen är helt underbar. Jag vill ha sex där. | |
| hehe.....bilen är fin men nu spårar det ut lite kanske.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.