|
|
|
|---|---|
|
Har kollat rumt lite på försäkringar If hade priset 12000 /år... 49år gammal norra sverige, märkta rutor, larm med immob, eget garage.... Tyckte att det var lite dyrt... Vad tycker ni? | |
|
Tjenare. Det var lite dyrt. Kolla igen med hos Länsförsäkringar. M3 brukar vara billigast där. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hej! Det var väldigt dyrt, sett utifrån dina förutsättningar. Jag betalar 12600:-/år hos trygg hansa för helförsäkring, är 25 år och bor ganska centralt i Gävle. I mitt fall var Länsförs. inte billigast, dom ville ha 28000:-/år av mig. Ett tips är att sätta sig ned och ringa runt till samtliga bolag för att hitta bästa pris, lätt värt den tid det tar eftersom man kan spara åtskilliga tusenlappar. Mvh Jens |
|
|
Tycker också att det låter dyrt. Hade min på morsan, 6000:-/år hos LF. /Johan |
|
|
Kolla Länk under kalkyler & råd. Mha. denna web-site så sänkte jag för en månad sedan ett if-erbjudande helförs (328Ci 00:a) från 12.000/år till 6.000 som Länsförsäkringar erbjöd. [Stockholm, 2000/år, maxbonus, 50+] |
|
M3-Mackan |
Jag betalar ju 980/mån på min farsgubbe som är 48 och jag bor i Gällivare på Dial -Mackan- |
|
Tjenare. Jag betalar 973:-/mån och då är jag 27 år och bor i en liten stad. Länsförsäkringar är bolaget. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
boween |
Jag betalar 2404:- halvåret på min m3 -93 inklusive mer-försäkring. Den står på min far hos Länsförsäkringar. Jag tycker det e dyrt. "18 inches for mom" |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.