|
|
|
|---|---|
|
som rubriken säger så vore det roligt med en karavan av bmw:s som kör till elmia på lördagen eftersom det är bmw träff efter elmia så kan det vara kul å åka dit tillsammans. . jag föreslår samling 0730 med avgång kl 0800 från burgerking i delsjömotet med fika paus någonstans på vägen jag har tidigare år åkt tidigt och sent men ska man vara där hela dagen blit man lätt trött av att åka för tidigt (0700) att gå igenom elmia är gjort på ca 4-5 timmar kör vi 0800 så tar det ca 2timmar med paus och vi är där ca 1000 sedan gör var och en vad man vill , eller går tillsammans . så kan man ses på bmw träffen efteråt | |
|
Kan ni inte åka ihop med Länk :) |
|
|
för att det är en träff i jönköping som redan är där... detta gäller från göteborg till elmia |
|
| Låter som en bra ide, men tycker att man kan åka lite senare :) | |
|
burgerking - först tyckte jag det stod nürburgring! ;-) /Erik |
|
|
åker man lite senare så får man stå utanför parkerings området och gå en bra bit ... inget jag gärna gör igen.. |
|
|
ja nu får det hända något... inte så länge kvar |
|
|
PÅ GRUND AV DÅLIGT INTRESSE FÖR DENNA KARAVAN LÄGGER JAG NU NED DEN JAG KOMMER ATT FÄRDAS TILL ELMIA I EN ANNAN KARAVAN SOM GÅR FRÅN STIGCENTER KL 11OO PÅ LÖRDAGS FÖRMIDDAGEN |
|
|
Fransman: Varför skriker du? Mvh |
|
|
åker man lite senare så får man stå utanför parkerings området och gå en bra bit ... inget jag gärna gör igen.. |
|
|
jag fattar inte varför detta inlägg kommer varje gång jag loggar in.... inte visste jag att stora bokstäver betyder att man skriker... |
|
|
Jodå så är det i internetvärlden stora bokstäver då skriker man :) Alltid lär man sig något nytt. Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.