|
|
|
|---|---|
| Någon som har nån uppfattning om vad en GT med 22000mil på mätaren kan vara värd idag. En ägare 95-2010. Fullservad av Bmw (med orginal servicehäfte). Bil i bra men andvänt skick. Syns att lacken är gammal, förmodligen orginallack på 75% av bilen. | |
|
ska du sälja? isåfall e jag intresserad :) |
|
| Nej, har hittat denna vagn och funderar på att köpa den.. Har även mailat han som annonserar ut sin här på ap men utan att få något svar, kanske är den redan såld. | |
|
Hello. Inte för att vara dryg... men lämnade du ett bud på bilen som finns här på AP? Det står ju det i annonsen;-) |
|
| Jag skrev att jag var väldigt intresserad, skrev och frågade hur tankarna kring priset gick samt frågade om skicket. Är beredd att betala för en fin bil men verkar inte som att säljaren är så intresserad av att sälja... | |
|
Hej. Jag skulle tro att priset på en sån bil ligger någonstans mellan 100.000-130.000 kr beroende på skicket och hur mycket originaldelar som finns kvar på bilen? Har den varit smälld osv så sjunker ju givetvis priset. Jag har kollar mycket annonser i Sverige men även utomlands. Just nu finns de ju 2 st bilar på Mobile.de men bara den ena är en originalbil och den har ju givetvis ett högre värde. Jag vet att det finns en bil till i Tyskland som är till salu. Som har gått ungefär dom milen och den begär dom 90.000 kr för. Men den bilen är i ganska dåligt skick. |
|
|
BmwNike: Ok. sorry om jag lät dryg (var ny vaken. och lite otydlig i mitt inlägg) Men jag menade precis som du skrev att du gjort, frågat vettiga saker och inte bara vad det kostar ;-) // Micke |
|
|
maak13, lägg gärna in länkar till de GT bilar du hittat på mobile.de. Kollade nu för 1minut sen och hittar ingen av de två du nämner. Kanske är jag blind :-) Tacksam för hjälp då jag är mycket intresserad av en sådan vagn. |
|
|
Hej Gå till mobile.de och sök på bmw m3 och i fritext fältet skriver du GT så kommer du få upp bilarna. Det finns en som står i Milano som verkar vara helt ok. Men givetvis så måste man kolla upp att allt stämmer. Han som säljer bilen pratar bara italienska. |
|
|
Finns i Italien.. Länk Mvh Jimmy |
|
| Tack! Jag gjorde felet att bara söka i tyskland, hittade den i milano men ingen mer.. milano gtn ser fin ut men väldigt fattigt med info samt inget telefonnummer.. priset verkar ju rätt om den bara är vårdad och milen stämmer. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.